مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان گفت: آسیب‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مریم پورسرتیپ ،مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: با تأکید مقام معظم رهبری در سال ۹۵ بر موضوع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و انجام کار‌های فوق‌العاده، سازمان امور اجتماعی کشور راه‌اندازی و با جدیت موضوع رصد، پیشگیری و کنترل آسیب‌ها را در دستور کار قرار داد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی، مفاسد اخلاقی و مناطق بحرانی و حاد پنج آسیب اجتماعی اولویت‌دار جامعه هستند.

پورسرتیپ اضافه کرد: دستگاه‌های متولی امورات اجتماعی و فرهنگی با هماهنگی، از موازی کاری پرهیز کرده و ضمن استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد فعال، در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی تلاش کنند.

وی بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی از معضلات جهانی بوده که در حال گسترش است و برای عدم پیشی گرفتن آسیب‌های اجتماعی از ما باید تمام توان تلاش کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان ادامه داد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید برنامه‌های مستمر داشته و مقطعی نباشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.