حکم برائت حمید صفت از اتهام قتل عمدی توسط دیوان عالی کشور تائید شد.

ایوب میلکی و حسین شاهرخی وکلای حمید صفت در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان،از تائید رای برائت صفت خبر داد.

به گفته وکلای صفت شعبه ۵۱ دیوان عالی کشور رای برائت حمید صفت از اتهام قتل عمدی را تائید کرد.رای دیوان از این حیث قطعی و دادنامه صادره از شعبه ۸ دادگاه کیفری یک تهران که موکل را از اتهام قتل عمد تبرئه کرده عاری از خدشه و ایراد اساسی شناخته شده است.


بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
حمید صفت بار اول خرداد سال 1397 با قرار وثیقه 600 میلیونی ازاد شد و پشت سر هم اهنگ منتشر کرد بعد در اسفند سال 1399 با کیفرخواست مستند به حقایق بازداشت شد ولی با نقض شعبه 39 دیوان!!!!! و حکم تبرئه شعبه 8 کیفری!!!!!! و تائید شعبه 51 دیوان!!!!! (39 سابق) با قرار وثیقه 1 میلیاردتومانی ازاد شد!!!!!! ولی هنوز نتونسته اهنگ منتشر کنه و اپارتمان محل وقوع قتل ناپدری هم با اجاره نامه خلاف قانون در اختیار دوست حمید صفته!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
دوست ناپدری
۱۲:۴۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
بخاطر وصیتنامه محضری ناپدری! وصی ناپدری سند مالکیت 2 دانگ اپارتمان رو گرفته و به اصرار اولیاء دم خرداد 1400 دادخواست خلع ید برای اپارتمان محل وقوع قتل ثبت کرده.
Iran (Islamic Republic of)
دوست ناپدری
۱۲:۲۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
طبق قوانین المان فقط به یک همسر اقامت تعلق میگیره و علیرغم خواست هوشنگ و خانم فنلاندی! مادر حمید صفت با تهدید هوشنگ در سال 1390 باعث طلاق صوری خانم فنلاندی شد و سال 1391 خانم فنلاندی مهمان هوشنگ در ایران بود و چند سال بعد اولین اقامت موقت مادر حمید صفت صادر شد.
Iran (Islamic Republic of)
حقوقدان
۱۰:۲۲ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
متاسفانه اشکال اصلی عدم بیطرفی در قضاوت می باشد اگر از 100 قاضی 10 قاضی درستکار نباشند یعنی دادخواهی دچار اپیدمی فساد شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران جوان لطفا از دستگاه قضایی سوال کنید وقتی ضرب و شتم منجر به قتل دزد در منزل صاحبخانه به بهانه دروغ دفاع قتل عمد محسوب میشه چرا با وجود مدارک غیر قابل انکار از اطلاع از وضعیت ناپدری! ضرب و شتم شدید ناپدری( کوفتگی شدید بافت مغزی و حرکت بافت مغز به سمت چپ که در گزارش جسد نوشته شده) در منزل خود ناپدری به بهانه دروغ دفاع از مادری که حق طلاق داشته قتل عمد محسوب نمیشه!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
دوست ناپدری
۱۲:۱۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
دلیل قتل ناپدری اپارتمان 200 متری محل وقوع قتل بود.
ناپدری فهمید مادر حمید صفت قصد سندسازی برای اپارتمان 200 متری واقع در ملاصدرا داره و منتظر مرگ بی سر و صدای ناپدری حمید صفته و ناپدری خواست با انتقال اموال بنام وصیش و طلاق مادر حمید جلوگیری کنه که بقتل رسید.
Netherlands
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۸ دی ۱۴۰۰
ناپدری مقتول فاقد سواد خواندن و نوشتن فارسی بچه های ناپدری متولد المان و ساکن فنلاند و المان و نامسلط به زبان فارسی و نااهل با دروغ و زد و بند که مورد تهدید هم قرار گرفتن در مقابل حمید صفت و مادرش متخصص در دروغگویی و زد و بند و هم نشینی با گنده لاتها معلومه که حکم تبرئه صادر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۷ دی ۱۴۰۰
امام جعفر صادق ع فرمودند: قاضيان چهار گروهند: سه گروه دوزخى‌اند و يك گروه بهشتى: مردى كه، دانسته، حكم ناحق مى دهد، دوزخى است. مردى كه ندانسته حكم ناحق دهد نيز دوزخى است. مردى كه ندانسته حكم حق دهد نيز دوزخى است، و مردى كه دانسته حكم به حق دهد، بهشتى است. (کافی جلد 7 ص 407)
Germany
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۶ دی ۱۴۰۰
قتل ناپدری با نقشه بوده و میدونم اخرش شر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
دوست ناپدری
۱۲:۵۵ ۰۲ دی ۱۴۰۰
اینطور که معلومه برعکس گفته وکلای حمید صفت! دادنامه صادره از شعبه ۸ دادگاه کیفری یک تهران که موکل را از اتهام قتل عمد تبرئه کرده پر از خدشه و ایرادات اساسی می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
ناپدری 66 ساله در منزلش بقتل میرسه و پزشکان و قضات مشکل دار پرونده رو از مسیر عدالت خارج میکنند و دستگاه قضایی چطور می خواد جلوی این ظلم رو بگیره ؟!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
شرلوک هلمز
۱۲:۱۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
با این اوصاف قضاتی که حکم تبرئه صادر کردن یا بیسواد بودن یا مشکل دیگه داشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۷ دی ۱۴۰۰
مطمئن باش از بیسوادی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
دوست ناپدری
۱۴:۳۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
اولین نظریه پزشکی قانونی ایران علت فوت را خونریزی و اسیب مغزی در اثر اصابت جسم سخت اعلام نمود که با اعتراض وکیل حمید صفت کمیسیون 3 نفره علت فوت و خونریزی مغزی و اسیب نسج مغزی در اثر اصابت جسم سخت و عوارض ناشی از ان در زمینه مستعد جسمانی تعیین کرد که عوامل زمینه ای نظیر سن، مصرف داروهای ضد انعقادی، ابتلا به بیماری دیابت و فشار خون به میزان 15 درصد در بروز مرگ تاثیر داشته اند با اعتراض وکیل حمید صفت! کمیسیون 5 نفره نوشته با توجه به معاینات انجام شده در بیمارستان فیروزگر اثار ظاهری ضرب و جرح در نواحی سر و صورت و گردن ملاحظه نشد پس 33 درصد علت خونریزی مغزی و فوت مربوط به ضربه و 67 درصد مربوط به زمینه مستعد جسمانی و مصرف داروهای رقیق کننده خون میباشد که با اعتراض اولیاء دم کمیسیون 7 نفره 50 درصد علت خونریزی مغزی و فوت رو مربوط به ضربه و 67 درصد رو مربوط به زمینه مستعد جسمانی و مصرف داروهای رقیق کننده خون دانسته( و حمید صفت با قرار وثیقه در خرداد 1397 ازاد میشه) با اعتراض اولیاء دم! کمیسیون 9 نفره بدون درج درصد نوشته این نوع خونریزیها و اسیبهای مغزی بدلیل سن بالا و مصرف داروهای ضد انعقادی با ضربه خفیف و غیر کشنده می تواند حادث گردد!!!!!! و با اعتراض اولیاء دم کمیسیون 11 نفره بدون درج درصد نوشته بیماریهای زمینه ای ناپدری می توانسته منجر به فوت شود!!!!!! و استرس ناشی از نزاع و مصرف داروی ضد انعقاد تشدید کننده روند فوت بوده اند.
پزشکی قانونی المان به استناد گزارش جسد پزشکی قانونی ایران و سی تی اسکن بیمارستان فیروزگر و گزارش ترخیص از بیمارستان برلین بعد از فنرگذاری عروق انسدادی و عکسهای موبایلی ضرب و شتم! نظریه اولی و دومی( 3 نفره) پزشکی قانونی ایران رو قابل قبول دانسته ولی نظریات دیگر را غیر مستدل و غیر علمی دانسته و در پایان نظریه 12 صفحه ای نوشته بدون ضربات شدید و پی در پی اسیبهای تشریح شده درگزارش جسد بروز نمیکرد.
درعکس موبایلی از ناپدری دربیمارستان فیروزگر در اینستاگرام soheyl_assadzadeh اثار ضرب و جرح کاملا مشهوده و بنا به گزارش پلیس 110 ناپدری قبل از به کماء رفتن در روز درگیری به پلیس گفته حمید رو سینه من نشسته و با مشت به سر و سینه من زده و در گزارش جسد نوشته شده خونریزی روی نرم شامه و خونریزی وسیع زیر سخت شامه و کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت نسجی مغز و حرکت بافت مغز به سمت چپ و پرخونی مشکوک در دیواره بین بطنی قلب مشهود بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
پس اینطور که معلومه میشه هر کسی رو زد و کشت و گفت خبر نداشتم بیمار و پیر و قصد کشتن هم نداشتم و قسر در رفت و تبرئه شد!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
دوست ناپدری
۱۳:۵۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
تصحیح اشتباه تایپی
کمیسیون 7 نفره 50 درصد علت خونریزی مغزی و فوت رو مربوط به ضربه و 50 درصد رو مربوط .....
Iran (Islamic Republic of)
حقوقدان
۱۱:۵۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
اگر درگزارش جسد فقط نوشته بود خونریزی روی نرم شامه و خونریزی معمولی زیر سخت شامه تاکید میکنم معمولی زیر سخت شامه و اثار ضرب و جرح هم نبود قطعا علت خونریزی و فوت! بیماری و مصرف داروی ضد انعقاد بود ولی حالا که خونریزی روی نرم شامه و خونریزی وسیع زیر سخت شامه نوشته شده قطعا ضربه باعث خونریزی شده و مضافا اینکه کوفتگی بافت مغزی فقط با ضربه شدید حادث می شود چه برسد به کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت نسجی مغزی مندرج درگزارش جسد! و عکسای موبایلی اثار ضرب و شتم هم به تنهایی گواه شدت ضربات است و اقرار خود متهم بقتل و بیان خود ناپدری دلیل احراز زدن ضربات توسط حمید صفت می باشد و اسیبهای مندرج درگزارش جسد گواه صحت اظهارات ناپدری به پلیس قبل از به کماء رفتن میباشد با این مشخصه ضربه به سینه ناپدری باعث پرخونی مشکوک در دیواره بین بطنی قلب شده و ضربه به سر باعث خونریزی روی نرم شامه و خونریزی وسیع زیر سخت شامه و کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت نسجی مغز و حرکت بافت مغز به سمت چپ شده.
Iran (Islamic Republic of)
دوست ناپدری
۱۱:۰۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
ی چیز جالب و عجیب در مورد تاریخها!!!!! ناپدری در اخرین مکالمه موبایلی با وصیش در 1395/12/24 (24 اسفند 1395) از تصمیم خودش برای انتقال اموال بنام وصیش بعد از عمل فنرگذاری صحبت میکنه و بعد از عمل فنرگذاری عروق انسدادی در 1396/4/24 از المان به ایران برمیگرده و در 1396/5/24 مورد ضرب و شتم حمید صفت قرار میگیره و در همون روز ضرب و شتم در بیمارستان به کماء میره و 3 روز بعد بدلیل اسیبهای شدید مغزی فوت میکنه و انتقال اموال انجام نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
حمید و مادرش اول گفتن ما بیرون بودیم و از هیچ چیز خبر نداریم البته بد شانسی حمید صفت و مادرش این بود که ناپدری تو خونه نمرد و با حرفایی که خود ناپدری قبل از به کماء رفتن در همون روز به پلیس گفت برنامه ریزی حمید و مادرش خراب شد و گرنه مادر حمید با اموال و حقوق بازنشستگی ناپدری تو المان خوش بود ولی پرونده قتلی باز شد و اقامت موقت مادر حمید هم تمدید نشد و ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
اقامت موقت مادر حمید صفت بخاطر دروغی که چند سال قبل از اخذ اولین اقامت موقت به دولت المان گفته بود تمدید نشد.
Iran (Islamic Republic of)
دوست ناپدری
۱۷:۵۱ ۰۱ دی ۱۴۰۰
ناپدری از سال 1376 شمسی 80 درصد سکونت زندگیش در ایران بود پس بهتره گفته بشه مادر حمید صفت بعد از قتل با اموال و حقوق بازنشستگی هوشنگ میتونست در المان خوش باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
شاید تو این دنیا قسر در رفتی ولی قطعا در دادگاه الهی محکومی و چوبش رو میخوری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
خیلی عجیبه که ی شخصی رو در منزلش بخاطر لو نرفتن نقشه برای منزلش بقتل برسونن و بعد از قتل هم دنبال بازی کردن با همون منزلی که طرف رو بقتل رسوندن باشن!!!!!!!!
خون ناپدری که فکر میکرد نگهداری از بچه طلاق ثواب داره گریبانگیره.
حمید صفت 10 سال تو خونه ناپدری خوردی و خوابیدی و بچه طلاق بودن رو فراموش کردی بفرض دعوای ناپدری با مادرت باید میگفتی از هم طلاق بگیرید نه اینکه بگی مگه نگفتم......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
تا کسی گرفتار دادگاه نشه متوجه خیلی از حرفا نمیشه.
اگر واضح بنویسم نظرم منتشر نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۵۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
آیا هیچ خطاکاری مستحق بخشش نیست؟ :
اگر قرار بود خطاکاران گنهکاران مجرمین بخشیده نمی شدند که در توبه کردن و جبران کردن را خداوند جل جلاله برای انسانهای گنهکار و خطاکار مجرمین باز نمی گذاشت و خطاکاران و گنهکاران مجرمین هم در صورت توبه کردن و متنبه شدن و جبران کردن مستحق بخشش هستند همانگونه که در روز قیامت مجرمین به اندازه جرم و گناهشان به جهنم انداخته می شوند و پس از تحمل مجازات کیفری عادلانه شان که از طرف خداوند جل جلاله تعیین و تایید می شود سپس بخشیده و به بهشت بخشوده شدگان برده خواهند شد مگر مجرمین و گنهکاران خطاکارانی که خداوند جل جلاله تشخیص دهد که باید تا ابدیت در جهنم بمانند مانند ابلیس ملعون و لشکریان شیاطین جن و انسی ملعون کافرش . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
اول باید در یک رسیدگی عادلانه معلوم بشه چرا ناپدری بقتل رسیده بعد در مورد اینکه ایا قاتل لیاقت بخشش داره صحبت بشه.
شعبه 10 کیفری حکم قصاص مستند به گزارش پلیس و گزارش جسد صادر میکنه و شعبه 39 دیوان(51 جدید) حکم قصاص رو نقض میکنه!!!!!! و شعبه 8 کیفری حکم تبرئه مستند به گفته متهم بقتل صادر میکنه!!!!!! و شعبه 51 دیوان(39 سابق) حکم تبرئه رو تائید میکنه!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
شرلوک هلمز
۱۰:۲۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
مهندسی صدور حکم تبرئه به این شکل انجام شده.
اولا رئیس شعبه 10 کیفری علیرغم اطلاع متهم بقتل از پیری و بیماری قلبی ناپدری با استدلال عدم تخصص متهم بقتل در امور پزشکی ضربه متهم بقتل رو منطبق با بند پ ماده 290 قانون مجازات اسلامی نمیدونه!!!!!!!
دوما شعبه 31 دیوان (51 جدید) با اکثریت اراء بدون توجه به صرف پیری ناپدری و مضافا اقرار متهم بقتل به اطلاع از بیماری قلبی ناپدری حکم قصاص رو نقض میکنه!!!!!!!
سوما شعبه 8 کیفری علیرغم اطلاع از دروغ بودن حرف متهم بقتل به استناد حرف متهم بقتل!!!!!! (یواش زدم و از بیماری قلبی خبر نداشتم) حکم تبرئه صادر میکنه!!!!!!!
چهارما شعبه 51 دیوان(39 سابق) با قبول دروغها حکم تبرئه رو تائید میکنه!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
حمید صفت گفته روز قبل از درگیری ناپدری مادر من و زده واقعا دلیل ضرب و شتم ناپدری مربوط به روز قبل بوده؟!!!!!!! اگر به گفته حمید صفت اختلاف ناپدری با مادر حمید اختلاف معمولی بوده چرا حمید صفت اختلاف معمولی رو بقتل رسوند!!!!!
پسر مقتول گفته پدرم فهمید مادر حمید نقشه برای همون اپارتمان محل وقوع قتل داره و خواست با انتقال اموال بنام وصیش و طلاق مادر حمید جلوگیری کنه ولی اسناد اموال در صندوق امانات مادر حمید بود و امتناع مادر حمید از تحویل اسناد باعث شدت اختلاف و قتل پدرم شد و فعلا اپارتمان محل وقوع قتل هم با قرارداد اجاره خلاف قانون به دوست حمید صفت داده شده!!!!
Iran (Islamic Republic of)
دوست ناپدری
۱۲:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اموال ناپدری رو هواس تا اونجائیکه خبر دارم وصی ناپدری طبق وصیت 2 دانگ اپارتمان محل وقوع قتل بنامش شده و دادخواست خلع ید در خرداد 1400 ثبت کرده ولی دادگاه در صدور حکم تعلل میکنه البته فکر کنم داره طبق خواسته مادر حمید عمل میکنه چون مادر حمید هنوز دنبال نقشه خودشه و نمی خواد اختیار اپارتمان از دست مستاجری که دوست حمید صفته خارج بشه و اپارتمان جزیره کیش هم پاتوق حمید و دوستاش شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کاری که حمید صفت در حق ناپدری کرده ناجوانمردانه تر از کار ارمان و قاتل ستایش قریشی بوده چون قاتل ستایش قریشی 16 ساله و ارمان 8 روز کمتر از 18 سال بوده و هر دو جوان و تحت تاثیر احساسات جوانی مرتکب قتل عمد شدن ولی حمید صفت در زمان وقوع قتل 24 ساله و 10سال در منزل ناپدری خورده و خوابیده و کلیپ تبلیغی در منزل ناپدری ضبط کرده و بقول خودش مقتول جای پدرش بوده و 6 سال از پدرخونی خودش خبر نداشته و قطع رابطه بوده ولی اخرش بخاطر دروغ دفاع از مادرش که حق طلاق هم داشته ناپدری رو با مشت میزنه و بقتل میرسونه!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
متاسفانه جای ظالم و مظلوم عوض شده.
حمید صفت ناپدری ساده دلسوز و بی سواد رو به بهانه دروغ دفاع از مادری که حق طلاق داشته بقتل میرسونه و تبرئه میشه!!!!!!! و پدر ارمان در اعلامیه ترحیم! پسرش رو مظلوم !!! بخشنده!!! مهربان!!! مایه افتخار !!!! میدونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
پدر و مادر ارمان و غزاله موجه و مسلط به زبان فارسی و ساکن ایران بالاخره بعد از 8 سال پدر و مادر غزاله تونستن عدالت رو در باره قتل دخترشون ببینن.
حمید صفت و نزدیکانش گنده لات در مقابل فرزندان مقتول نامسلط به زبان فارسی و مقیم خارج از کشور که مورد تهدید هم واقع شدن بعید میدونم بتونن جلوی پایمال شدن خون پدرشون رو بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
دوست ناپدری
۱۰:۳۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
ناپدری ادم ساده و دلسوزی بود و خواندن و نوشتن فارسی هم بلد نبود چون در کودکی فرزند طلاق شد و ناچارا با پدرش مقیم المان شده بود و بعد از 30 سال برای اولین بار به ایران امد و بعد از ازدواج با مادر حمید صفت! حضور فرزندان مادر حمید رو سر سفره خودش با اغوش باز پذیرفت چون نمی خواست مثل خودش از اغوش مادر محروم بشن و اخر سر هم به بهانه دروغ دفاع از مادرش که حق طلاق هم داشت ناپدری رو بقتل رسوند!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
ناپدری در سال 1367 برای اولین بار به ایران امد و در سال 1384 با مادر حمید صفت اشنا و ازدواج کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
چه عالی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
حبس ابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
باید ماده 477 اعمال بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
یا حسین

خداروشکر ، سرت سلامت جوان

ای جوان برومند و غیرتمند و هنرشناس متعهد و خدا شناس ، از نسل جدید ایران
( امیدوارم راه راست.. حقیقت و نورانیت و ایرانی اصیل بودنت را همچنان مانند همیشه ، ادامه دهید)

غیرت و اصالت و اعتقادات دینی و عشق به خدا و ایران و ایرانی را در شما و آثارشما
که بسیار " نیاز جوانان امروز در سنین جوانی " میباشد را ، قدر دانیم و می ستاییم.
خداوند بزرگ و مهربان همیشه با صابران است .


با آرزوی شادی و سلامتی و موفقیت برای شما
والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
فقط اعدام تا دیگه شاخ بازی درنیاره
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۰۰:۰۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
بابا بنده خدا بیگناه بوده
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۲۳:۵۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
من این شخص و نمیشناسم ولی همین که شنیدم تبرئه شده خوشحال شدم انشاالله خداوند مشکل همه اونهایی که به نوعی دربند هستند فرجی بکنه تا اون بند گان خدا هم به آغوش گرم خانواده هاشون بر گردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
باز این خوبه تکليفش معلوم شد این قضیه آرمان معلوم نیست چی بشه دوباره که اعدامش رو عقب انداختن واقعا دیگه فکر میکنند بااین روش خانواده غزاله می‌بخشن بیشتر دارین با اعصابشون بازی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
ارمان بنده خدا که امروز اعدام شد
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۲۳:۳۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خداروشکر.......ان شاالله که سلامت وسربلندباشند.....براشون کلی دعا کردم ......خدایا ممنونم
Germany
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
عالی خدا رو سپاس خوشحالم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
این بی خاصیت باید اعدام میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۲۳:۴۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بی خاصیت خودتی و کسایی که ارزوی مرگ یکی دیگه رو دارن
من حتی اگه قاتل بابامو اعدام کنن بازم بخاطر مرکش ناراحت میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
تو واقعا ماهان هستی؟ یا آلبانیایی؟ رنگ و بوی پیام هات که زیر بقیه پیام ها میزاری بوی کژی و ضد راستی میده؟ آدم از قصاص قاتل پدر یا همسر یا بچه اش، دلگیر و سوگوار میشه؟؟اینه راستی و فطرت شماها؟؟پس چرا درمورد آنهمه نفاق و ظلم وخونریزی خودتون اینقدر کینه دارین؟؟به حرف وپیام خودتون هم عمل نمی کنیدوباور ندارید؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
یعنی ماها تو چه کشوری زندگی می‌کنیم
انسانیت مرده
برو بمیر ...
به جای اینکه بگی خدا یا سپاس بابت لطفت
جای شما ها اینجور آدامی پست روی زمین نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
وای من یکی از کلیپ اهنگاش دیدم خیلی خشن بود وحشتناک رپ میخوندتند وخشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
لطفا" تمام کلیپ ها و ترک های ایشون رو گوش کنین !
و البته یاد بگیریم که ، هرگز عجولانه کسی را قضاوت نکنیم

(( خود "امام حسین " نگهش داشت ))
سر بی گناه هرگز بالای دار نمیره !


یاحسین
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۰۷:۳۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
معمولا داخل رپ خشونت یه بخش جدا نشدنیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
چه خوب خدا به راه راست همه را هدایت کند
France
مسعودوفا
۲۱:۳۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
اگرچه انسان جایزالخطاست ولی هرفردی درتمام شئونات وبرخوردهای اجتماعی بایدازخشم که مورد نفرت وعامل خیلی ازخطاهاست دوری کنداین اقا هم بایدجبران مافات نمایدوازدرگاه الهی استغفار نموده وتوبه کند۰خداگرببنددزحکمت دری زرحمت گشایددر دیگری
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۲۱:۱۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خوبه الهی همیشه پرچمش بالا باشه و اهنگای خفنی بسازه ❤
Iran (Islamic Republic of)
دوست ناپدری
۲۰:۳۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
این قتل عمد با حساب و کتاب بوده و مثل روز روشنه ولی چرا نمی خوان حکم درست بدن در تعجبم.
Canada
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
حالا که تبریه شده
باید جبران کند
یکبار دیگه خدا بهش شانس خوب بودن و محبت کردن و دست کم بضاعتی گرفتن را داده .
سجده شکر بجا اورد و از خوبی سنگ تمام بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
ثل روز روشنه قتل عمد بوده اسیبهایی که در گزارش جسد نوشته شده مثل کوفتگی شدید بافت مغزی و خونریزی شدید زیر سخت شامه و حرکت مغز به سمت چپ گواه ضربه شدیده و خود مقتول به پلیس گفته حمید صفت رو سینه من نشسته و با مشت به سر و سینه من زده و همون روز درگیری به کماء میره و 3 روز بعد هم فوت میکنه.
حمید صفت هم گفته زدم ولی یواش!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
یعنی چی چرا تو شفاف حرف نمیزین شاید مت عربی بلد نباشم اخرش اعدام میشه یا نه
Iran (Islamic Republic of)
سیده
۱۸:۴۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
اعدام نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
کجاش عربیه؟ فارسی هم نمیتونی بخونی؟
دیوان عالی گفته اعدام تشه.و رای دیوان هم قطعیه و تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
داداش یعنی دادگاه تشخیص داده قتل عمد انجام نشد احتمالا همونی که مادرش گفت بوده برای دفاع این اتفاق افتاده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
معنای تبرئه رو همه میفهمن همه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
یعنی تمومه ازاد شده دیگه هیچکسی نمیتونه محکومش کنه بابت قتل افتاد؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ذدد
۲۰:۳۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
نه عزیز نه
آخرین اخبار