رییس هیات کونگ‌فو:

نخستین لیگ بین‌باشگاهی کونگ‌فو قم پایان یافت

رییس هیات کونگ‌فو قم از پایان نخستین لیگ بین‌باشگاهی این رشته ورزشی با مشخص شدن تیم‌های برتر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، حسن عباسی رییس هیات کونگ‌فو قم با اشاره به نتایج این رقابت‌ها افزود: در رده سنی نونهالان و نوجوانان این مسابقات به ترتیب تیم‌های شهید حججی، شهید زین الدین و تیم سبحان مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

رییس هیات کونگ‌فو قم ادامه داد: در رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز تیم‌های شهدای مدافع حرم، هما و شهید سلیمانی در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

عباسی تصریح کرد: محمد حسین رحیمی در رده سنی نونهالان و نوجوانان و محمد یوسف زمانی وفایی نیز در رده سنی جوانان و بزرگسالان عنوان بازیکن اخلاق رقابت‌ها را کسب کردند.

وی اظهار کرد: لیگ بین باشگاهی کونگ فو کاران، با همکاری هیات کونگ فو و هنر‌های رزمی استان قم و با حضور ۹ تیم با حضور ورزشکاران حرفه‌ای استان برگزار شد.

عباسی تصریح کرد: در این رقابت‌ها ۵ تیم در رده سنی بزرگسالان و ۴ تیم در رده سنی نوجوانان برای کسب مقام‌های برتر با یک دیگر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به تعداد کونگ فو کاران حرفه‌ای و سازماندهی شده استان قم ابراز کرد: طبق آخرین آمار هیات پزشکی ورزشی قم هم اکنون یک هزار و ۲۲۴ کونگ فو کار حرفه‌ای خانم و آقا در این استان فعالیت ورزشی دارند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار