۲۷ هزار و ۱۱۹ دستگاه چراغ روشنایی معابر در چهارمحال و بختیاری با هدف مدیریت پیک بار مصرف برق تعدیل و اصلاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریبرز مرادیان معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: به منظورمدیریت پیک بار مصرف برق در زمستان و کمک به تامین سوخت نیروگاه‌های کشور تعداد ۲۷ هزار و ۱۱۹ دستگاه چراغ روشنایی معابر درسطح استان با توان مصرفی ۶.۱ مگاوات تعدیل وبهینه سازی شد.

او افزود: تعدیل واصلاح روشنایی معابر از پارسال آغاز شده و در حال حاضر هم ادامه دارد و طی مانور تعدیل و بهینه سازی روشنایی معابر که در آبان ماه گذشته برگزار شد تعداد سه هزار و ۱۴۰ دستگاه چراغ روشنایی با توان مصرفی ۴۵۰ کیلووات اصلاح و تعدیل شد.


بیشتر بخوانید


مرادیان خاطر نشان کرد: در راستای کاهش پیک بار ضمن بهینه سازی روشنایی معابر، اصلاح و تعدیل تابلو‌ها و بیلبورد‌های تبلیغاتی، روشنایی پارک‌ها ومیادین، نورپردازی ساختمان‌ها و جمع آوری لامپ‌های پرمصرف نیز با استفاده از ظرفیت اقشار مختلف بسیج و اکیپ‌های مدیریت مصرف در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا است.

او ادامه داد: باتوجه به کاهش دمای هوا و به تناوب آن افزایش مصرف انرژی (گاز و برق) و از جهتی محدودیت‌های ایجاد شده در خصوص سوخت نیروگاه‌های تولید برق، مدیریت پیک بار زمستانی در دستور کار صنعت برق قرار گرفته است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار