فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: عدالت یکی از شعار‌های اصلی انقلاب اسلامی است که تحقق آن امنیت پایدار اجتماعی پدید می‌آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و فرمانداران شهرستان‌های استان کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج با اشاره به دشواری‌های مسئولیت در شرایط فعلی کشور، افزود: فرمانداران در برخی شرایط از ما انقلابی‌تر و پیش روتر بوده‌اند و زحمات بسیاری از آن‌ها برای خدمت رسانی دیده ایم.

او بر تحقق عدالت اجتماعی در جامعه و تلاش برای رسیدن به آن از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: در این بخش خیلی عقب ماندگی داریم و بخشی از ناهنجاری‌ها ورود به زندان‌ها نشان می‌دهد که نتوانسته ایم عدالت را برقرار کنیم.

سردار ریحانی ادامه داد: البته در این حوزه همه نهاد‌های فرهنگی از جمله دانشگاه‌ها، موسسات فرهنگی و حوزه‌های علمیه مسئول هستند و امروز باید آگاهی‌های مردم را به لحاظ فرهنگی و اعتقادی بالا ببریم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در ادامه بیان داشت: علاوه بر تحقق عدالت، فرمانداران برای خوش بین کردن مردم نسبت به خدمات نظام اسلامی باید تلاش داشته باشند.

سردار ریحانی افزود: هر کس در حوزه مسئولیت خود باید برای رفع گرفتاری مردم تلاش کند چرا که آستانه تحمل مردم پائین آمده است.

اقتدار کشور به برکت بسیج است

حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در این دیدار، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه را یکی از سرداران خوشنام، خوش سابقه و از یادگاران دفاع مقدس و افتخارات استان دانست و گفت: فرمانداران نیز خودشان از خانواده ایثارگران هستند و به این مهم افتخار دارند.

او تاکید کرد: بسیجیان در روز‌های سخت در کنار امام (ره) و انقلاب ایستادند و امروز آبروی ما از بسیجیان است و به برکت این تفکر در دنیا صاحب اقتدار و جایگاه هستیم.

خوش اقبال با اشاره به اقدامات و خدمات صورت گرفته در استان کرمانشاه ادامه داد: اگر پشتیبانی‌های سپاه نبود این اقدامات مثبت در استان رقم نمی‌خورد و هماهنگی نیرو‌های مسلح و مجموعه سپاه با مدیریت استان در برنامه‌ها و تصمیمات مطلوب بوده است.

او افزود: آنچه موجب جلوه گری بسیج در عرصه دفاع و خدمت رسانی به کشور شد، اخلاص و روحیه این نیرو بوده است و با وجود همین روحیه سلحشورانه و خالصانه بود که توانستیم در جنگ هشت ساله و با وجود نوپایی انقلاب اسلامی و صف آرایی استکبار، کشور را اداره کنیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.