رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با اعلام نتایج مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم، هشت نفر از استان اصفهان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمید بخشی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اعلام نتایج مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم، گفت: در این مرحله از مسابقات، از استان اصفهان جمعاً هشت نفر به مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم راه یافتند که آذرماه امسال  به‌صورت حضوری در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: علیرضا مکارم در رشته قرائت تحقیق؛ محمد پورسینا در رشته قرائت ترتیل؛ موسی معتمدی، حسین خانی بیدگلی، نفیسه منصوری، زهرا محبی و هاجر مهرعلیان در رشته حفظ کل و فرشته صباغیان در حفظ ۲۰ جزء، متسابقین استان اصفهان هستند که به مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: مسابقات مرحله نیمه‌نهایی در استان اصفهان با شرکت ۳۱ نفر در روز‌های ۲۵ و ۲۶ مهرماه امسال  در دو بخش آقایان و بانوان برگزار و فیلم ضبط شده مسابقات برای داوری به سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال و داوری نیز در آبان‌ماه انجام شد.

بخشی ادامه داد: مسابقات در رشته‌های تفسیر عمومی قرآن، دعاخوانی و همسرایی و همخوانی قرآن کریم مرحله نیمه‌نهایی نداشت و برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند که در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم، ۱۸ نفر از استان اصفهان در دو بخش آقایان و بانوان برگزیده شدند.

وی اضافه کرد: محمد ناطقیان، حسین هنرمندان، مریم سهیلی و زینب حاجیان حسین‌آبادی در رشته دعاخوانی و گروه مزک در رشته همسرایی و همخوانی قرآن کریم، از استان اصفهان به مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم راه یافتند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار