اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان در سفر یکروزه به شهرستان خاش از روند احداث محور‌های صعب‌العبور و کوهستانی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،عطاءاله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  در حاشیه بازید اصحاب رسانه استان  از روند احداث محور‌های صعب‌العبور و کوهستانی شهرستان خاش که با حضور نماینده مردم خاش، کورین و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل دیوان محاسبات استان برگزار شد، اظهار داشت: این استان با برخورداری از وسیع‌ترین و پهناورترین طول راه‌های کشور از نظر داشتن بزرگراه فقیرترین استان به حساب می‌آید و این در حالی است که محور ترانزیتی چابهار ـ میلک به عنوان مهمترین محور کریدور تجاری جنوب شرق و بروز سوانح فراوان رانندگی در استان ضرورت ساخت راه‌های ارتباطی استاندارد به ویژه بزرگراه را در این پهنه جغرافیایی کشور اجتناب ناپذیر کرده است‎.

عطاءاله اکبری افزود: با پیگیری‌های اداره کل راه و شهرسازی استان شاهد افزایش ۱۴۰۰ درصدی اعتبارات احداث بزرگراه در استان در سالجاری نسبت به سال ۹۸ هستیم.

 وی با قدردانی از زحمات اصحاب قلم و رسانه تصریح کرد: همراهی همه صاحبان قلم در تامین منابع مالی پروژه‌های عظیم راه سازی استان بخصوص کریدور شمال _جنوب و شرق به غرب بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.