مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: تیم‌های امداد و نجات ۱۵ پایگاه امداد و نجات در قالب طرح زمستانه ۱۴۰۰ از نخستین روز آذر تا ۲۵ اسفند آماده خدمت‌رسانی هستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مظفر محمدخانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت:  در طرح زمستانی هلال احمر ۱۵ پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان سمنان فعال هستند.

او افزود: روزانه ۶۰ نفر امدادگر و نجاتگر در پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث هستند.

محمدخانی اظهار داشت: ۱۵ دستگاه آمبولانس،۱۳ دستگاه خودروی نجات تیپ ۲ و خودروی کمک‌دار امداد نیز برای طرح امداد و نجات زمستانی مجهز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: همه پایگاه‌های امداد و نجات سراسر استان برای اسکان موقت در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در جاده‌های استان به بسته‌های غذایی و وسایل گرمایشی تجهیز شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و توان افزایی ویژه شرکت کنندگان در طرح امداد و نجات زمستانی از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان است.

هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.