رستمزاد از راه اندازی بازارچه و مراکز عرضه میوه و تره بار زیر قیمت بازار در شهر ایلام خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، جهانگیر رستمزاد،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از راه اندازی بازارچه و مراکز عرضه میوه و تره بار زیر قیمت بازار در شهر ایلام خبر داد و اظهار داشت: این بازارچه با هدف کاهش قیمت میوه و تره بار محصولات خود را با ۲۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌کند.

او هدف از تشکیل این بازارچه را تعدیل قیمت ها، کمک به وضعیت اقتصادی مردم و همچنین عرضه میوه مناسب و با کیفیت با قیمت کمتر برشمرد و گفت: در صورت استقبال مردم و اعلام رضایت آن‌ها شعبه‌های بعدی نیز در مناطق دیگر حاشیه‌ای راه اندازی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: شهرداری متولی اجرای این طرح است و باید تلاش کند با نظارت دقیق و مستمر نسبت به تامین و عرضه میوه با کیفیت با قیمت ۲۵ درصد زیر قیمت مصوب بازار اقدام کند.

او همچنین از بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی استان نیز خواست تا بر بازار همچنان نظارت کنند و اجازه ندهند متخلفین موجب افزایش قیمت و احجاف در حق مردم شوند.

رستمزاد اضافه کرد: بدون شک در صورت موفقیت در اجرای این طرح سعی می‌شود گوشت و مرغ نیز عرضه شود و نظیر این بازارچه‌ها در شهرستان‌ها نیز راه اندازی شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.