نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تحلیل صحیح از اوضاع کشور و محاسبات درست در تصمیم گیری‌ها بسیار مهم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام فلاحی ,نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج در مسجد ولایت کوی چمران همدان با تبریک هفته بسیج گفت: تحلیل صحیح از اوضاع کشور و محاسبات درست در تصمیم گیری‌ها بسیار مهم است.

او با بیان اینکه  اگر در راه خدا تلاش کنیم خداوند راه را به ما نشان می‌دهد افزود: مجاهدت رهبری برای خداست و خداوند هم یاری می‌کند و کشور را در سخترین شرایط ممکن و در برابر همه توطئه‌های دشمن اداره می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بسیج و تفکر بسیج از ابتکارات امام راحل و از آموزه‌های دینی ماست و اکنون به  یک تفکر بین المللی تبدیل شده است و در کشور‌های منطقه هم شاهد آن هستیم.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه هرکجا مشکل و سختی بوده بسیج پای کار مردم بوده است ادامه داد: در شرایط مختلف کشور و در حوادث مختلف مانند سیل و زلزله و کرونا  و دیگر عرصه ها  بسیج پای کار مردم بوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین شرایط امروز کشور را درسطح بین الملل خوب ارزیابی کرد و افزود: در عرصه بین المللی کشور ایران دست برتر را دارد.

حجت الاسلام فلاحی  در رابطه با مذاکرات هسته‌ای افزود: طرح اقدام راهبردی مجلس کمک کار دولت است تا در عرصه مذاکرات دست برتر باشد.

او  تاکید کرد: پیش شرط  دولت جدید برای مذاکره  آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن رهبری که فرمودند مجلس پرتلاش و پرتوان کار کرده است، اما کافی نیست. بیان داشت اگر قوای سه گانه شبانه و روز هم در تلاش باشند بازهم کم است.

حجت الاسلام فلاحی  گفت: مجلس شکایات از دولت قبل و شخص آقای روحانی را به قوه قضاییه ارجاع داده است و قوه قضاییه باید به این موضوع رسیدگی کند.

او در رابطه با مبارزه با فساد گفت: بنده در راه مبارزه با فساد کوتاه نخواهم آمد و چهارسال نمایندگی خود را در راه مبارزه با فساد هزینه خواهم کرد.

نماینده مردم همدان گفت: اموال مسئولان از من نماینده تا همه مسئولان باید ثبت شود و پس از پایان مسئولیت کنترل شود.

حجت الاسلام فلاحی افزود: بنده اموال خود را شفاف اعلام کرده ام.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.