در حکمی از سوی سرپرست معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، کیوان الوندی به عنوان سرپرست صدا و سیمای مرکز همدان منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در حکمی از سوی دکتر رحمتی سرپرست معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، کیوان الوندی به عنوان سرپرست صدا و سیمای مرکز همدان منصوب و ازخدمات ارزشمند آقای دکتر مهدی دهقان نیری قدردانی شد.

آقای فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌های سازمان صداوسیما  در جلسه معارفه سرپرست صدا و سیمای مرکز همدان آمدن‌ها و رفتن‌ها و جابجایی مسئولیت ها را در نظام مقدس جمهوری اسلامی، وظیفه و رسالتی معنوی و سنگین بر شمرد که هر کدام از مدیران و افراد باید با تاسی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، امام شهیدان، شهیدان امام، این امانت ارزشمند را به سرانجام مقصود برسانند.

او با قدردانی از تلاش و خدمات ارزشمند دکتر دهقان نیری در زمینه‌های مختلف رسانه‌ای و امور داخلی تصریح کرد:با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی و خود گذشتگی‌های ایشان، اکنون صدا و سیمای مرکز همدان در شرایط مطلوب و سرپایی قرار دارد و حفظ و ارتقاء این وظیفه از این پس برعهده آقای کیوان الوندی خواهد بود.

رئیس مرکز سیمای استان‌های سازمان صداوسیما ابراز امیدواری کرد، این مرکز با ظرفیت بسیار قدرتمند در حوزه منابع انسانی در بخش‌های پویا نمایی، جذب مخاطب و ساخت فیلم و سریال به جایگاه‌های رفیعی در کشور دست یابد.

مدیرکل اداری مالی امور استان‌های سازمان صدا و سیما هم ضمن قدردانی از زحمات دکتر دهقان نیری، رسیدن به شرایط پایدار را حاصل روحیه جهادی آقای دکتر دهقان نیری و همراهی شبانه روزی آقای الوندی بیان کرد و افزود: تجربه برگزاری جشنواره کشوری پویانمایی، نمونه‌ای از تلاش عالی مرکز همدان درمدت چهار سال اخیر است.

همچنین در این مراسم آقای دکتر شعبانی راد و آقای گرجی معاونان خبر و صیانت حفاظت مرکز نیز هرکدام با تجلیل از خدمات دکتر دهقان به ساده زیستی، ریل گذای در راستای سرعت بخشیدن به امورعمرانی مرکز همچون سایت چهل چهن، تولید محتوا به سبک جدید در رسانه با توجه به شرایط کرونایی، حسن خلق و ایجاد مدیریت ارشد بر پایه اصول اخلاقی، ایجاد سنت حسنه پرچم در روز اول محرم و پرداخت حرفه‌ای و هنرمندانه به امور مذهبی در رسانه و رسیدگی و ساماندهی به امور کارکنان صدا و سیمای مرکز همدان اشاره و برای ایشان آرزوی موفقیت درسایرامور زندگی کردند.

مدیرکل سابق همدان تربیت نیرو‌های کارآمد و مدیرسازی در این مدت کاری در صدا و سیمای مرکز همدان را یکی از شاخصه‌های عالی مرکزبیان کرد.

آقای الوندی هم در این مراسم با قدردانی از تلاش‌ها و مدیریت جهادی و زحمات آقای دکتر دهقان نیری و حسن اخلاق ایشان افزود، امیدوارم بتوانم در حوزه گسترش هویت محوری و عدالت گستری در دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان فعالیت کنم و بتوانم به مردم استان که از بهترین مردم و نجیب‌ترین و از اصیل ترین مردمان ایرانی هستند و مستحق داشتن بهترین رسانه هستند گام بردارم.

سرپرست مدیریت مرکز همدان از خداوند منان خواست تحت عنایت ویژه حضرت صاحب الزمان (عج) موفق به اداره شایسته مرکز و در شان مردم پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین باشم و با تولید محتوا‌های خوب به منظور رشد و تعالی فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی گام بردارم.

در پایان این مراسم  حکم انتصاب آقای الوندی اهداء و از آقای خدمات دکتر دهقان نیری با اهداء لوح  قدردانی شد.

مراسم تکریم و معارفه در صدا و سیمای مرکز همدان

کیوان الوندی متولد ۱۳۵۲ و دانشجوی دکتری مدیریت اطلاعات و دانش است و از سال ۱۳۸۰ در بخش‌های تهیه کنندگی، نویسندگی، مدیرتولید معاونت صدا، معاون صدا، معاون فضای مجازی و قائم مقام صدا و سیمای مرکز همدان مشغول خدمت بوده است و کسب رتبه‌های برتر کشوری درزمان تصدی معاونت صدادر مرکز همدان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار