فرمانده انتظامی شهرستان چهار باغ گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق جرم خیز این شهرستان ۶ فروشنده مواد مخدر، ۷ سارق و ۴ اوباش سابقه دار دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سرهنگ کامران چراغی، فرمانده انتظامی شهرستان چهار باغ گفت: در پاسخ به مطالبات مردمی اهالی  این شهرستان مبنی بر برخورد با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و مخلان امنیت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق جرم خیز این شهرستان چهارباغ به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چهار باغ  افزود: در این طرح که با مشارکت پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های شهرستان به اجرا گذاشته شد، ۷ سارق دستگیر و تاکنون ۱۲ فقره انواع سرقت کشف شده است.

 چراغی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۶ فروشنده مواد مخدر در این طرح، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری مواد مخدر شامل هروئین، شیشه و تریاک کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه نامبردگان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

او با اشاره به دستگیری ۴ اوباش سابقه دار در این مرحله از طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی چهارباغ، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو سرقتی و یک قبضه سلاح دست ساز کشف شد.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.