معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی سیستان ویلوچستان از فراخوان مشمولان وظیفه، اعزامی پایه خدمتی آذر ماه سال۱۴۰۰ در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سرهنگ ابراهیم محمودی جهانتیغ معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی سیستان ویلوچستان گفت: تمامی مشمولان استان در مقاطع مختلف تحصیلی که برگ آماده به خدمت یکم آذر ماه دریافت کرده اند، با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: مشمولان باید قبل از اعزام با مراجعه به نزدیکترین مراکز بهداشت محل سکونتشان از نظر ابتلا به ویروس کرونا اطمینان حاصل کنند.

وی یادآور شد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال‌های سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ و @vazifeh_ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار