جانشین فرمانده انتظامی گلستان از بکارگیری ۹۶ تیم ویژه پلیس در طرح زمستانه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ فرزاد تاجره جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: نیروی انتظامی مسئولیت سنگین و حساس تامین نظم و امنیت جامعه را بر عهده دارد که برای اجرای هرچه بهتر آن، تعامل سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها امری ضروری است.

او  افزود: طرح ترافیکی زمستانه پلیس راه از امروز اول آذر ماه تا بیستم اسفند در حدود یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان بویژه سه محور مهم ترافیکی بین استانی شامل محور گرگان به شاهرود، آزادشهر به شاهرود  و محورجنگل گلستان با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان اجرا خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: هدف از اجرای این طرح، تسهیل در عبور و مرور و ایمنی وسایل نقلیه در معابر برون شهری و مدیریت بر حوادث احتمالی ترافیکی با همکاری و هماهنگی سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی ربط می‌باشد.

او ادامه داد: روان سازی ترافیک و جلوگیری از انسداد معابر، حضور موثر پلیس بصورت محسوس و نا محسوس در محور‌های مواصلاتی و رسیدگی سریع به حوادث غیر مترقبه احتمالی از دیگر اهداف این طرح است.

این مقام انتظامی گفت: در این طرح ۹۶ تیم پلیس راه با بهره گیری بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان در ۱۰ پاسگاه و پست پلیس راه به همراه سایر دستگاه‌های امداد رسان از جمله عوامل راهداری، اورژانس و هلال احمر بصورت شبانه روزی مستقر شده و آماده ارائه خدمات به رانندگان و هموطنان عزیز خواهند بود.

سرهنگ تاجره خاطرنشان کرد: امیدواریم زمستان امسال با توکل به خداوند متعال و همت همه دستگاه‌های متولی و همکاری مردم، شاهد ایمن‌ترین ترافیک جاده‌ای در محور‌های استان باشیم و از آحاد مردم و رانندگان عزیز تقاضا داریم همکاری مطلوبی با پلیس و دستگاه‌های امدادی داشته باشند.

 

انتهای پیام/ق

برچسب ها: پلیس ، طرح زمستانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار