عباسی زاده علت اختلال در تلفن مشترکان در محدوده مرکز تلفن گلستان اهواز را سرقت تجهیزات و کابل‌های زیرزمینی اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس عباسی زاده، مدیر مخابرات اهواز گفت: تخریب منصوبات و تجهیزات مخابراتی و سرقت کابل زیرزمینی، باعث ایجاد اختلال و از کار افتادن ۸ کافوی مسی در منطقه پردیس و منازل شهرک پیام در محدوده مرکز و منطقه گلستان اهواز شد.

او افزود: با توجه به کمبود تجهیزات به دلیل شرایط تحریم و افزایش سرقت ها، کارشناسان فنی و نیرو‌های عملیاتی مخابرات در حال تلاش برای تأمین و نصب مجدد تجهیزات به روز و کافو‌های نوری و رفع اختلال و وصل مجدد تلفن‌های مشترکان هستند.

عباسی زاده اظهار داشت: همزمان با انجام عملیات رفع خرابی و وصل مجدد تلفن ها، شبکه ارتباطی تلفن ثابت در این منطقه با جایگزین شدن بستر فیبر نوری و نصب تجهیزات مخابراتی به روز از جمله کافو‌های نوری به جای مسی (برای جلوگیری از سرقت) توسعه خواهد یافت و ضمن تغییر یافتن شماره تلفن‌های مشترکان در منطقه پردیس و منازل شهرک پیام، مشترکان از خدمات پهن باند اینترنت خانگی Adsl و Vdsl با کیفیت و مطلوب و با سرعت‌های بالا و خدمات نوین شبکه مخابراتی در آینده نزدیک بهره‌مند خواهند شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ضمن عذرخواهی از مشکلات پیش آمده ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی، از صبوری شهروندان تا رفع اختلال و وصل مجدد شبکه تلفن مشترکان صمیمانه سپاسگزاریم.

مدیر مخابرات اهواز بیان داشت: تخریب و سرقت تأسیسات و منصوبات مخابراتی همواره یکی از مهم‌ترین چالش‌های مخابرات منطقه بوده، بطوریکه در برخی مناطق به یک رویه آزاردهنده تبدیل شده که ضمن تحمیل خسارت‌های زیاد، مخابرات و مردم را با مشکلات و آسیب زیادی مواجه کرده است، بنابراین از مردم شریف این تقاضا را داریم که به محض مشاهده هرگونه تخریب وسرقت تجهیزات و منصوبات مخابراتی مراتب را فورا به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند تا اینگونه شاهد قطعی ارتباط تلفن شهروندان نباشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.