دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از کسب رتبه یک دادسرای کرمانشاه از نظر عملکرد اداری و قضایی در سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی در کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰ شعبه در این دادسرا، گفت : دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه در خط مقدم رسیدگی به شکایت مردم در شهر کرمانشاه قرار دارد.

او به استفاده از فناوری‌های الکترونیکی نوین برای تسریع در روند رسیدگی به شکایت مردم در دادسرای کرمانشاه، گفت : در این راستا، از سامانه‌هایی همچون سمپ، اتوماسیون و سایر برای سرعت بخشیدن در رسیدگی به پرونده‌ها استفاده می‌کنیم.

دادستان کرمانشاه با اشاره به عملکرد بسیار خوب دادسرای کرمانشاه در بحث رسیدگی به پرونده‌ها و استفاده از سامانه ها، افزود: براین اساس، طبق آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه دادسرای کرمانشاه رتبه یک کشوری را از نظر عملکرد اداری و قضایی در نرم افزار سمپ (سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی) به دست آورده است.

او ادامه داد: از نظر عملکرد اجرای احکام کیفری در جایگاه اول و شعب اظهار نظر در جایگاه سوم کشور قرار گرفته است.

کرمی به گزارشی از عملکرد دادسرای کرمانشاه طی هفت ماه سپری شده از امسال پرداخت و افزود: در این مدت حدود ۳۴ هزار و ۱۹ پرونده جدید وارد دادسرای کرمانشاه شد، در حالی که از قبل هم حدود ۱۵ هزار و ۹۰۱ در شعب دادسرا موجود بود.

او با بیان اینکه در این مدت حدود ۳۵ هزار و ۸۶۳ پرونده رسیدگی و ختم شد، گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۶۶ پرونده در دادسرای کرمانشاه موجود است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.