هافبک گلزن تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه بازیکنان ما به خودباوری رسیدند گفت: تیم فجر در ادامه رقابت های لیگ برتر بهتر از این هم می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، میلاد احمدی هافبک گلزن تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: پس از هشت سال دوری از لیگ برتر مسابقات را خوب شروع کردیم هر چندبا  ۲ باخت شروع کردیم  اما به گواه کارشناسان  برابر نساجی و گل گهر حقمان باخت نبود و خوب بازی کردیم و نشان دادیم که می توانیم حتی مدعی باشیم.

او بیان کرد: پس از قهرمانی در لیگ دسته یک خوب برنامه ریزی شد که پیش از فصل اردوی آمادگی خوبی در تهران برگزار کردیم و چندین بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که خیلی به آمادگی تیم کمک کرد.

دو بازی اول حقمان باخت نبود

احمدی تصریح کرد: ۲ بازی اول که باختیم حقمان نبود و در بازی سوم مقابل تیم صنعت نفت آبادان که از تیم های ریشه دار و خوب لیگ است و برای این فصل هم خوب تدارک دیده و بازی را با ۲ گل زیبا  بردیم و این شروع خوبی بود و بعد هم مقابل استقلال تهران خوب کار کردیم  و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

هافبک تیم فجر در مورد گل سه امتیازی که برابر پیکان به ثمر رساند ادامه داد: ‌روند رو به  رشدمان ادامه یافت تا اینکه برابرپیکان هم خوب بازی کردیم ویک گل مدرسه ای به ثمر رساندیم و با دادن ۲۰ پاس به گل رسیدیم.

او افزود: در لیگ دسته یک هم گل حساسی برای تیمش به ثمر رسانده بود که وقتی بازی مالکانه با کسب نتیجه انجام می دهی  ماحاصل یک کارتیمی است و همه در زدن این گل سهیم بودند و منهم تلاش آن ها را به گل تبدیل کردم.

تیم های حریف خوب آنالیز می شوند

احمدی اضافه کرد: کلانتری سرمربی تیم آنالیز خوبی از بازی ها دارد، برابر پیکان هم یک زمان بازی مالکانه انجامی دادیم و یک زمان هم توپ به آن ها می دادیم و با برنامه ای که پیاده کردیم  توانستیم تیم خوب پیکان را که در بالای جدول حضور دارد، شکست دهیم.

هافبک تیم فجر اظهار کرد : تیم ‌سپاهان در این سال ها خوب برنامه ریزی کرده و موفقیت هایی هم داشته اند که آن ها ٰهمیشه از تیم های مدعی بوده و در این فصل از لیگ برترهم مدعی قهرمانی است و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد.

او گفت:  ماهم فجر سپاسی هستیم و نشان دادیم دربرابر تیم های مطرح خوب بازی می کنیم و برای اینکه به بالای جدول برسیم فقط به سه امتیاز این بازی فکر می کنیم و انتظار می رود با شکست تیم خوب سپاهان دل هواداران تیم که از حضور تیم محبوشان در لیگ برتر خیلی خوشحال هستندٰ را شاد ترکنیم.   

زمین خوب در کیفبت بازی اثر دارد 

احمدی بیان کرد:‌ زمین بازی بسیارمهم است و هر چقدر صاف، هموار و یکدست باشد به کیفت بازی هر ۲ تیم کمک می کند و ما نیز به غیر از  ورزشگاه حافظیه زمینی دیگر نداریم و مجبوریم در همین زمین بازی کنیم تا ورزشگاه پارس شیراز  آماده ادامه مسابقات لیگ برتر شود.   

او تصریح کرد: مجموعه ای یکدست و همدل هستیم که همه می کوشند تیم موفق شود و در ادامه مسابقات هم حرف های بیشتری از تیم ما خواهد شنید.

 دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و سپاهان اصفهان چهار شنبه سوم آذر در ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

هم اکنون در جدول رده بندی تا پایان هفته پنجم تیم های آلومینیوم اراک و استقلال تهران با ۱۱ امتیاز در رده اول و دوم جدول هستندٰ‌، تیم های سپاهان و پیکان تهران  هم با ۱۰ امتیاز سوم تا چهارم هستند.    

تیم فجرسپاسی هم با هفت امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد .

در رقابت های فوتبال دوره ۲۱ لیگ برتر جام خلیج فارس ۱۶ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان این دوره مشخص می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار