فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از اجرای طرح زمستانه دستگاه‌های خدمات رسان از امروز در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سردار سعید مطهری زاده  فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در این رزمایش پلیس راه، راهداری، پلیس راهور و هلال احمر و اورژانس و امداد خودرو آمادگی خود را برای خدمات رسانی در حادثه‌های احتمالی و امداد به مسافران زمستان اعلام کردند.

سردار مطهری زاده  افزود: طرح زمستانه دستگاه‌های خدمات رسان هر ساله در اواخر آذرماه آغاز می‌شود، اما امسال به علت شرایط جوی، زودتر آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: طرح زمستانه دستگاه‌های خدمات رسان برای خدمات رسانی به مسافران زمستانه آمادگی کامل دارند؛ این طرح تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی افزود: هدف از اجرای این طرح ارتقای ایمنی تردد‌های جاده‌ای و ارتقای انضباط ترافیک در محور‌ها است و در این طرح از توان ۲۶۵ نفر نیروی پلیس راه و پلیس راهور در قالب ۸۵ تیم کمک گرفته می‌شود.

 سردار مطهری زاده اظهارکرد: از مردم انتظار می‌رود در سفر‌های زمستانه بویژه مسافران عبوری از محور‌های کوهستانی، توصیه‌های پلیس راه و راهداری را مورد توجه قرار دهند نیرو‌های پلیس راه، راهداران و امدادگران هم گردنه‌های مهم استان را به صورت ویژه تحت پوشش دارند.

در طرح رزمایش زمستانه روزانه هزار و ۵۱ نفر از ۶ مجموعه هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس، آتشنشانی، راهداری و امداد خودرو مشارکت خواهند داشت.

پیش از این رزمایش در نشست خبری معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به تلاش همگانی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری رزمایش نسبت به عدم تحقق جاده‌های ایمن در استان انتقاد کرد و افزود: متاسفانه درکشور بسیاری از محور‌های مواصلاتی نه تنها چهارخطه بلکه حتی شکل بزرگراهی گرفته، ولی کریدور بسیار مهمی که شمال کشور را به مشهد مقدس متصل میکند هنوز چهارخطه شدنش به اتمام نرسیده است.

انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.