راننده ای که اقدام به فرار از صحنه تصادف منجر به قتل کرده بود، پس از دستگیری در دادگاه مورد محاکمه قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، راننده‌ای که تحت تاثیر مشروبات الکلی در یک تصادف رانندگی موجب کشته شدن یک موتورسوار شده بود به ۷ سال زندان محکوم شد. «روبرتو سندووال گوئرِرو» ۳۸ ساله اهل نیوجرسی آمریکا به قتل با وسیله نقلیه پس از رانندگی در حالت غیرطبیعی که منجر به کشته شدن «دانیل سینترون» ۵۰ ساله و زخمی شدن یک نفر دیگر شده بود، اعتراف کرد. در این حادثه تصادف که در تاریخ ۵ سپتامبر سال ۲۰۲۰ رخ داد، «فرانک پوگلیسی» ۲۱ ساله دچار جراحت شده بود.

دادستان‌ها در دادگاه گفتند که سینترون و پوگلیسی در حال تبادل اطلاعات بیمه‌ای خود در حاشیه پارک بودند که مورد اصابت خودروی سندووال گوئرِرو قرار گرفتند. پوگلیسی به بازوی چپش ضربه وارد شد، اما سینترون به مسیر رفت و آمد خودرو‌ها پرتاب شد و توسط ماشین‌های عبوری زیر گرفته شد. مرگ وی در صحنه تصادف اعلام شد.


بیشتر بخوانید


پلیس در حین تحقیقات متوجه شد گوئرِرو به جای اعتراف در صحنه جرم اقدام به فرار کرده است. او وسیله نقلیه خود را در حاشیه پارک رها و فرار کرده بود. با این حال او بعدا توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

فرار از صحنه تصادف

گوئرِرو از زمان دستگیری در زندان اوشن کانتی به سر می‌برد. حکم زندان او مشمول قانون عدم آزادی پیش از موعد است؛ بدین معنی که او باید دست کم ۸۵ درصد از دوران محکومیت خود را بگذراند تا اینکه بتواند واجد شرایط آزادی مشروط شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.