رییس مجمع نمایندگان کردستان:

با تمام توان از استاندار جدید حمایت می کنیم

قاسمی پور گفت:نمایندگان کردستان با تمام توان آماده کمک به استاندار جدید برای رفع مشکلات مردم هستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  شیوا قاسمی پور رییس مجمع نمایندگان کردستان امروز در جلسه شورای اداری و آیین معارفه استاندار کردستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: ما با تمام توان از استاندار جدید حمایت می‌کنیم و نباید کوچکترین حاشیه‌ای ایجاد کنیم، چراکه ظلم در حق مردم است.

او با بیان اینکه همبستگی و همدلی اساس توسعه و پیشرفت استان است، افزود: در شرایطی هستیم که جوانان کردستان کمترین بهره را از ظرفیت‌های موجود دارند که باید این وضعیت اصلاح شود.

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی خواستار استفاده از نخبگان کردستانی در مدیریت کلان کشور شد و افزود: انتظار داریم استاندار جدید از نیرو‌های بومی و نخبه برای مدیدیت‌های مخالف استفاده کند.

قاسمی پور خطاب به استاندار جدید گفت: روحیه جوانی را قدر بدانید و از شجاعت بهره ببرید و با تمام قدرت برای مردم تلاش کنید، چرا که توسعه استان با تلاش جهادی میسر است.

او به تلاش دولت‌های گذشته برای خدمت به مردم کردستان اشاره کرد و ادامه داد: کریدور شمال جنوب، توسعه گردشگری، ثبت جهانی هورامان، تخصیص آب به ۹۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی، پایان ریل گذاری از جمله این اقدامات است، ضمن اینکه برای توسعه استان باید زمینه برای سرمایه گذاری خارجی و داخلی فراهم شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.