عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال:

نمایندگان مجلس باید تلاش کنند، اساسنامه فدراسیون فوتبال زودتر تایید شود

سنجابی گفت:پس از تصویب اساسنامه از سوی فیفا، فدراسیون جهانی فوتبال به ایران یکسال مهلت داد تا اساسنامه مورد تایید مجلس قرار گیرد.

آبختی سنجابی، عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: بی مقدمه باید بگویم نمایندگان مجلس باید از تعلیق فوتبال کشور از سوی فیفا که به صورت جدی این امر را پیگیری می کند، جلوگیری کنند. سال گذشته اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران مورد تایید فیفا قرار گرفت و انتخابات براساس این اساسنامه برگزار شد. پس از تصویب اساسنامه از سوی فیفا، فدراسیون جهانی فوتبال به ایران یکسال مهلت داد تا اساسنامه مورد تایید مجلس قرار گیرد.

رییس هیات فوتبال ایلام ادامه داد: در آستانه جام جهانی و آماده سازی تیم ملی، نباید با این خطر مواجه شویم.حال که فرصت زیادی نداریم، شایسته است نمایندگان نسبت به تصویب اساسنامه اقدام عملی داشته باشند. همانطور که می دانید فوتبال یک ورزش پر طرفدار در دنیا است که با پیروزی تیم های ملی هر کشوری، مدتها خوشحال هستند و با یک باخت یاس ونا امیدی بر جامعه حاکم می شود. برای اینکه از این رویداد مهم و بزرگ فوتبال در دنیا محروم نشویم، مجلس شورای اسلامی که مجلسی انقلابی لقب گرفته و افرادی دلسوز برای نظام جمهوری اسلامی هستند، باید برای این امر گام برداند.کاری کنند که در این مدت دو ماه بلکه زودتر اساسنامه تایید شود تا در رده ملی و باشگاهی مشکلی به وجود نیاید.

وی در پایان گفت: از وزارت ورزش و جوانان و همه عزیزانی که برای تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال تلاش کرده قدردانی می کنم. از نمایندگان عزیز مجلس که کلیه قوانین و مقررات کشوری زیر نظر این عزیزان صورت می گیرد، درخواست دارم تا هر چه زودتر با تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال، این رویداد مهم را از ملت ایران دریغ نکنند. همانطور که می دانید تیم ملی فوتبال ایران آسان ترین ورود به جام جهانی را داشته و اولین تیم از آسیا هستیم که به جام جهانی خواهیم رفت و شور و نشاط دوباره در جامعه ورزش و بین ملت ایران که اکثریت آنها طرفدار فوتبال هستند تزریق شده است. بر همین اساس از مجلس شورای اسلامی درخواست داریم تا با تصویب اساسنامه مسیرمان را برای توسعه، حضور در جامعه جهانی و موفقیت فوتبال هموارتر از قبل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار