هشدار آمریکا به رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران

آمریکا ضمن غیر سازنده خواندن حملات رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای ایران، این اقدامات را عامل تسریع برنامه هسته‌ای تهران دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، مقامات آمریکایی به رژیم صهیونیستی هشدار داده اند که هدف قرار دادن دانشمندان هسته‌ای و تاسیسات غنی سازی ایران، تهران را تشویق می‌کند تا برنامه هسته‌ای خود را سرعت بخشد.

مقامات آمریکایی استدلال می‌کنند که با وجود هدف قرار دادن تأسیسات و دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، تهران به دنبال شتاب بخشیدن به برنامه هسته‌ای خود است.

نیویورک تایمز نوشت: مقامات آمریکایی به صهیونیست‌ها هشدار دادند که اگرچه تلاش‌های تل آویو برای کاهش برنامه هسته‌ای ایران ممکن است از نظر تاکتیکی رضایت بخش باشد، اما در نهایت «نتیجه معکوس» دارد.

بر اساس گزارش این روزنامه، مقامات آمریکایی و صهیونیستی اتفاق نظر دارند که توان نظامی و سایبری جمهوری اسلامی ایران در حال افزایش است.

نیویورک تایمز در این گزارش اشاره می‌کند که در کاخ سفید تلاش هایی وجود داشته برای بررسی اینکه آیا نوعی توافق موقت ممکن است برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران قابل دستیابی باشد یا خیر. همچنین کاهش تحریم های ایران نیز به صورت موقت در دستور کار بوده تا با این کار برای مذاکرات زمان خریداری شود و در عین حال تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران را هم متوقف کند.

این گزارش پیش از برگزاری مجدد مذاکرات احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ که قرار است ۲۹ نوامبر (۸ آذر) در وین انجام شود ،منتشر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۴۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
این واق واق کردن صهیونبستها بیشترازاونی که نشوندهنده قدرت نظامیشون باشه نشونه ترسشون ازایران هست،وگرنه خودشون خوب میدونند که نبایدبادم نره شیر بازی کنند. امریکاییها هم ازاون جایی که نتونستن بافشارتحریم ایران وایرانیهارا به زانودربیارند حالا میگن یک مقدارتحریمهارا شل کنیم شایدایران دست ازفعالیت هسته ای برداره. کاش امریکا بیشترازاین مالیات شهرونداشو خرج مقابله باایران نکنه، ایران شکست پذیر نیست، بایدحقوق ملت ایران برسمیت شناخته بشه، بایدباایران وایرانی بااحترام رفتاربشه. کشورایران یک گنجینه بزرگ و بی پایانی هست که دیگرکشورها میتونن بارفتارعقلانی واحترام و درک منافع متفابل ازش بهره مندبشن نه باروروتهدیدوارعاب.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۲۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر سربازان گمنام هکرهای نخبه خردمند مقتدر قدرتمند عصای حضرت موسی نبی سلام الله علیه باد پیروزی حق علیه باطل رژیم سفاک منحوس خبیث جنایتکار اشغالگر غارتگر کودک کش مظلوم کش شکنجه گر بی عدالت بی حقوق بشر نژادپرستان شیطان صفتان صهیونیستی بسیار نزدیک است صهیونیست توسط مردمان بومیش در فلسطین و در سر تا سر جهان بزیر کشیده خواهد شد و آزادی فلسطین اشغالی و فلسطینیان بسیار نزدیک است و همه بومیان اصیل فلسطینیان از هر قوم و نژاد و قبیله و دین و مذهبی که باشند دوباره با صلح و احترام حقوق بشرانه انسانی در کنار یکدیگر با امنیت و عدالت اجتماعی بدون تبعیضگریهای مختلف زندگی شایسته عادلانه خواهند داشت و هر دینی با روش خودش در مکان خودش در سرزمین قدس شریف عبادت خاص خودش را به درگاه خداوند جل جلاله انجام خواهد داد و کاری هم به کار یکدیگر ندارند و یک حکومت مردم شمول آزاد مستقل حقوق بشرانه انسانی تشکیل خواهند داد . هکرهای مقتدر و قدرتمند خوبان نیکان گمنام عصای موسی نبی س ای خردمندان نخبگان آزاده اندیشان عادل از سر تا سر جهان ضربات قدرتمندانه تر و مقتدرانه تر سنگینتر و محلکتری را بر تمامیت رژیم جعلی منفور شیطانی خبیث صهیونیستهای نکبت سفاک تروریست واردکنید که پیروزی نهایی به حول قوه الهی خداوند جل جلاله بسیار نزدیک است و اجر و مزد و حسنات شما خوبان گمنام در بارگاه الهی خداوند جل جلاله محفوظ است و در دنیا و آخرت بشما خوبان نیک اندیشان خردمندان نخبگان آزاد اندیشان عادل داده می شود . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
آمریکاییها رو راست نیستند باید هوشیار بود و عمل
کرد چون آنها مانند روباه اول نرم وآرام به شکار
موردنظرشان نزدیک می شوند و بعد بلافاصله شکار
را غافل گیر می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
از شیطان بزرگ جز شیطنت و دفاع از شیاطین کوچک چه توقعی می توان داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
یک مطلب را به اسقاطیل گوشزد نکردید و ان این است که اگر به تاسیسات ایران حمله کنید جوری کمر این ها را میشکنیم که تا پایان عمر ننگینش انگلیس خبیث و خود شما یانکی های جنایتکار مجبور باشید هر روز و هر شب این فلج را پوشک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
بعید است اسرائیل شروع کننده جنگ باشد! (البته سالهاست که چراغ خاموش باروشهای مختلف متاسفانه ضربه واردکرده،) بدیهی است درصورت حمله مستقیم اسرائیل، ایران بی تفاوت نخواهدبودحتی واکنش آن محدود ویا موکول به آینده نخواهد شد.به احتمال زیاد جنگی فرسایشی هم درکارنخواهدبود،چون ایران درچنین حالتی مشروعیت بین المللی برای دفاع ازخودخواهدداشت.وازماکزیمم توان خود برای ضربه زدن استفاده میکند واین امر باعث میشود جنگ طولانی نشود. البته اینکه دراین جنگ اسرائیل نابود بشود! آرزوی هر آزاده درجهان است ولی چنین امری بنظردورازذهن است احتمالاً بادادن امتیازاتی به ایران ازطرف دولتهای حامی اسرائیل آتش بس خواهدشد.ولی پیش بینی میشود درچنین حالتی متاسفانه صدمات جدی به مراکزهسته ای ایران وارد میگردد واین برنامه ونقشه توسط قدرتهاازقبل کشیده شده! که دربرابر ضربه سنگین به مراکزهسته ای ایران امتیازاتی بدهند( همین امتیازاتی که میبایست مثل بچه آدم!بدون جنگ ودرقبال مذاکره بدهند!) واسرائیل هم برقرارباشه وخودشان هم مثلاً دخالتی نداشتن! ودرنمایشی که پیاده میکنند خود را صلح طلب ! به جهانیان معرفی کنند .اینکه نظام سلطه اینقدر بی برنامه وگیج !نگران حمله اسرائیل به ایران باشد جوکی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بدبختانه ایران درطول تاریخ درمذاکراتها بیشتر امتیازداده .. وگرنه اینکه ما بتوانیم معاملات داشته باشیم بازندگی معمولی وبدون تحریم حق طبیعی است امتیاز نیست!! البته ازآنجایی که زه کناربدنه پراید، آپشن حساب میشه!! شاید این موارد هم امتیازباشه!!! مثلاً درگذشته هابرای اینکه اجانت دست ازسر کچل مابردارند اراضی مملکت روبه باد دادیم و امتیاز!!! امنیت رو بدست آوردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
طبل تو خالی هستن
اگه جرات حمله داشتن با خاک یکسان میشن
-
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
آمریکایی ها قصد دارند تحریم ها را بطور موقت بردارند و از ایران بخواهند به عقب برگردد و بعد دوباره تحریم ها را برقرار کنند. به عقب برگشتن ما زیان هنگفت و غیر قابل جبرانی به پیشرفت کشور وارد می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
این یعنی که اسراعیل و آمریکا می خواهند خراب کاری کنند و آمریکا می خواهد خود را از همین حالا تبرئه کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
اگه 1+5 جلوی اسرائیل رو نگیره عواقبش با خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
نترس اخوی ۵+۱ نمیخواد. کافیه چند تا موشک سجیل را بیارن بیرون و عکس ماهواره ای ان بدست اسقاطیل برسه خودش دوباره میره تو لانه اش
آخرین اخبار