تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان مرکز نوآوری انرژی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و مرکز رشد و خلاقیت شهید پیرویان منعقد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، سند بالا دستی و راهبردی برای تمامی دستگاه‌ها محسوب می‌شود بنابراین رهبری در این بیانیه تاکید ویژه‌ای بر توجه به نخبگان علمی و دانشجویی داشته‌اند.

غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج از نگاه هم‌افزایی که میان مجموعه‌های مختلف مدیریتی در شهرستان کازرون و به ویژه دانشگاه‌های این شهرستان وجود دارد، بر لزوم تقویت جایگاه نهاد‌های علمی و دانشگاهی تاکید و بیان کرد: جهاد علمی، یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های امروز جامعه است تا با اتکا به آن بتوان با استفاده از دانشگاهیان و نخبگان، نسبت به حل مسائل جامعه اقدام کرد.

او تصریح کرد: دانشگاه سلمان فارسی کازرون دبیرخانه دایمی هم‌افزایی دانشگاه‌های کازرون راه‌اندازی شده و زمینه‌هایی از جمله مرکز مطالعات فرهنگی و اجتماعی، مرکز نوآوری انرژی را دایر کرده ایم.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون ادامه داد: استفاده از این ظرفیت‌ها منوط به وجود نگاه‌های علم‌محور در سطوح مدیریتی است که قادر به استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها باشند.

غریب فاضل نیا افزود: رویکرد‌های تعاملی نماینده شهرستان‌های کازرون و کوهچنار که از شخصیت‌های دانشگاهی هستند، امام جمعه، سرپرست فعلی فرمانداری ویژه کازرون، مجموعه فرماندهی و پرسنل سپاه و برخی دیگر از مسئولان شهرستان در کنار حمایت‌ها و همراهی‌های مردم کازرون، امید‌های فراوانی را در این زمینه به وجود آورده که انتظار می‌رود بیش از پیش عملیاتی شوند.

در این مراسم غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون و سرهنگ غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، تفاهم‌نامه همکاری فعالیت‌های مشترک مرکز نوآوری انرژی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و مرکز رشد و خلاقیت شهید پیرویان را امضا کردند.

این تفاهم‌نامه با هدف هم‌افزایی میان دستگاه‌های مختلف برای تقویت ارائه خدمات به جامعه و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود برای ارتقاء و توسعه سطح خدمات‌دهی به منظور بهره‌مندی از خدمات نخبگان و صاحبان ایده‌های نو و پژوهشگران بسیجی شهرستان کازرون و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی مبادله شد.

براساس مفاد نوشته شده در این تفاهم‌نامه، طرفین ضمن ایجاد زمینه مناسب برای تقویت تعامل‌های سازمانی، تلاش می‌کنند تا با تکیه به مبانی علمی سیاست‌گذاری‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران، زمینه تقویت مجموعه برنامه‌های جاری و برداشتن گام‌های نوین در ارائه خدماتی مطلوب به عموم مردم را ایجاد کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.