مسابقات قهرمانی جهان کاراته ۲۰۲۱ ناشنوایان؛

سه فینالیست کاتا و کسب سه برنز کاراته کاران ایران در روز اول

اولین روز از مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان ۲۰۲۱ با مشخص شدن فینالیست‌های کاتا و ۲ وزن اول کومیته به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان؛ مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان، با حضور ۱۸۶ ورزشکار از ۷ کشور ترکیه، مالزی، یونان، اوکراین، ایران، روسیه و تایلند در سالن هندبال فدراسیون هندبال پیگیری شد و نفرات راه یافته به فینال و نفرات سوم به شرح زیر معرفی شدند:

کاتا انفرادی بانوان: مژده مردانی بانوی طلایی کشورمان به همراه ورزشکاری از اوکراین به فینال راه یافتند و ورزشکارانی از اوکراین و روسیه عنوان سوم را به دست آوردند.

کومیته وزن منفی ۵۰ کیلوگرم بانوان: حکیمه زکی زاده از ایران و ورزشکار روسیه به فینال راه یافتند و ورزشکاران اوکراین و روسیه مدال برنز را کسب کردند.

کومیته وزن منفی ۵۵ کیلوگرم بانوان: دو ورزشکار اوکراینی به فینال راه یافتند و زینب حسن پور از ایران به همراه ورزشکار روسیه مدال برنز را کسب کردند.

کاتا انفرادی آقایان: مصطفی حسن پور از ایران و ورزشکار روسیه فینالیست شدند و کاتاکاران ترکیه و اوکراین مدال برنز را کسب کردند.

کومیته وزن منفی ۶۰ کیلوگرم آقایان: ورزشکاران روسیه و اوکراین راهی فینال شدند و محمد شایان از ایران و ورزشکار روسیه صاحب مدال برنز شدند.

کومیته وزن منفی ۶۷ کیلوگرم: کاراته کاران ترکیه و اوکراین فینالیست شدند و میلاد صادق زاده از ایران و ورزشکار اوکراین مدال برنز را کسب کردند.

در ادامه این مسابقات، امروز در کومیته بانوان وزن منفی ۶۱، منفی ۶۸ و مثبت ۶۸ کیلوگرم بانوان برگزار و از ساعت ۱۶ مسابقات کومیته وزن منفی ۷۵، منفی ۸۴ و مثبت ۸۴ کیلوگرم آقایان آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار