مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان رضوی گفت: تمامی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی در سامانه ملی بچه‌های مسجد ثبت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد ابدالی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان رضوی گفت: یکی از ابتکارات ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور راه اندازی سامانه بچه‌های مسجد بود که به سازماندهی و برقراری نظم بین فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و رصد آن‌ها توسط مردم و آگاهی از فعالیت‌های آن‌ها کمک شایانی کرده است.

او افزود: هزار و ۸۲۰ کانون فرهنگی، هنری مساجد خراسان رضوی دارای ۱۴۵ هزار عضو هستند که در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شده‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان رضوی ادامه داد: مردم با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد می‌توانند نزدیکترین کانون فرهنگی، هنری مساجد به محل زندگی یا کار خود را انتخاب کرده و برای عضویت در آن و بهره گیری از فعالیت‌ها و خدمات آن ثبت نام کنند.


بیشتر بخوانید


ابدالی بیان کرد: از ۲۵ هزار و ۵۰۰ کانون فرهنگی، هنری مساجد در کشور، هزار و ۸۲۰ کانون در خراسان رضوی و از این تعداد ۴۱۲ کانون در مشهد مستقر است و تمامی فعالیت‌های این کانون‌ها در سه شبستان فرهنگ و ۱۲ رواق برنامه ریزی شده و اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: سه شبستان شامل شبستان هنر، شبستان فرهنگ و شبستان نوآوری است که به ترتیب برنامه‌های هنری از جمله تئاتر و سرود و سایر فعالیت‌های هنری، مسابقات و فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی و برنامه‌های آی. سی. تی و کارآفرینی را دنبال می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان رضوی تاکید کرد: خراسان رضوی معین شبستان فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری کشور است که برنامه‌ها و مسابقات قرآنی را اجرا می‌کند، از جمله این برنامه‌ها مسابقه ملی مدهامتان است که هر سال با محوریت خراسان رضوی برگزار می‌گردد.

انتهای پیام//ت. ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.