آموزش حضوری دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول، از امروز در مدارس هرمزگان آغاز شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،قویدل معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آموزش حضوری دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول، از امروز در مدارس هرمزگان آغاز شد.

وی افزود: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس و دریافت واکسن کرونا ضروری است و باید دانش آموزان، اولیا آنها، فرهنگیان و رانندگان سرویس مدارس را برای واکسینه شدن تشویق کنیم. اینکه مدیران مدارس باید تمهیدات لازم را برای پیگیری آموزش حضوری دانش آموزان از اول آذرماه در نظر بگیرند، تصریح کرد: ضد عفونی منظم مدارس و تهیه مواد بهداشتی برای دانش آموزان درکلاس درس ضروری است.

او گفت: تصمیم گیری درخصوص نحوه حضور دانش آموزان در مدرسه بصورت گروه بندی، بر عهده‌ی شورای مدرسه و براساس امکانات و شرایط موجود است. توجه به سلامت روحی، روانی و جسمانی دانش آموزان در زمینه پیگیری آموزش به صورت حضوری، ضرورتی انکار ناپذیر است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:سال تحصیلی جدید براساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا به صورت تدریجی و آرام با ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری آغاز شد، از مهرماه مدارس روستایی و عشایری با جمعیت کم، و کارگاه‌های عملی مهارتی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز کرده اند.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: دانش آموزان ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.