تبدیل زبان اشاره به صوت توسط یک دستکش هوشمند + فیلم

یک جفت دستکش ساخته شده است که زبان اشاره را به صوت تبدیل می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محققان توانسته‌اند به کمک فناوری‌های جدید و مدرن، دستکش هوشمندی تولید کنند که قابلیت تبدیل زبان اشاره به صوت را دارد.

تبدیل زبان اشاره به صوت توسط این دستکش هوشمند، سبب می‌شود تا افراد ناشنوا، به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنند؛ زیرا اکثر افراد با زبان اشاره آشنا نیستند.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد فرهنگ نیا
۱۰:۱۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
در دسترس‌ترین موضوع در بهره برداری از هوش مصنوعی در جوامع غربی شناخت و هدایت علایق شهروندان و مثلا برآرود مقدار رغبت آنها در خرید یک جنس خاص و سپس فروش این داده به تولیدکننده آن جنس خاص است. این مورد در ایران چندان درست نیست و قوانین کارآمد و بروزشونده ای چه در مورد فروشندگان و چه در مورد خریدار نیاز دارد تا از عدالت تخطی نشود. غیر از این گزینه و گزینه های متعدد دیگر فعلا مهمترین مورد در دسترس در بهره برداری از هوش مصنوعی در فضای مجازی که در تکامل و پیشرفت کشور ما می تواند همچون آذرخش تحول ایجاد کند شناسایی شخصیت اشخاص و برآورد هوش و میزان خلاقیت شخصیت آنهاست. و در این موضوع شناسایی افراد مگاخلاق(فوق خلاق) که می توانند در پیشرفت جوامع نقش اصلی و تعیین کننده داشته باشند، در دسترس قرار می گیرد. افراد فوق خلاق در مبحث روانشناسی افرادی هستند که با اندیشه هایشان بشریت را تکامل می دهند و در واقع واژه بشریت وام گرفته از اندیشه های این افراد است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
بهترین اختراع قرن
اگه حرکات انگشت اشاره رو ترجمه میکرد عالیتر بود
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۱۳:۴۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
مطلب جالبی بود !
فقط چرا اشاره نکردین که ایرانی هست یکی از مخترعین ؟
Iran (Islamic Republic of)
جیر جیر
۱۳:۳۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
احسنت
آخرین اخبار