مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی:

اگر پیشکسوتان را فراموش کنیم، شناسنامه و هویت خود را فراموش کرده‌ایم

قرایی در دیدار با اسماعیل سلطانیان هنرمند پیشکسوت گفت: هنرمندان برای مردم نقش آفریده اند و نباید فراموش شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به دیدار اسماعیل سلطانیان از هنرمندان پیشکسوت در عرصه سینما و تلویزیون رفت و در این دیدار گفت: هنرمندان در ذهن مردم ماندگار هستند؛ آن‌ها برای مردم نقش آفریده اند و نباید فراموش شوند.

قرایی افزود: اگر پیشکسوتان را فراموش کنیم، شناسنامه و هویت خود را فراموش کرده‌ایم.

مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی با بیان اینکه امروز همه در حال ساختن هویت برای خود هستند، گفت: حماسه اسطوره‌هایی مثل شهید فخری زاده و کشوری را هنر هنرمندان ماندگار می‌کند.

سلطانیان هم اظهار کرد: حدود ۲۰ روز پیش یک عمل جراحی داشتم و این روز‌ها در منزل دوران نقاهت را سپری می‌کنم. بیماری کرونا باعث شد که به فکر خودمان باشیم و باید این عادت بد که بیماری به اوج می‌رسد و سپس به فکر درمان می‌افتیم را کنار بگذاریم.

وی ادامه داد: کرونا یک نشانه برای دنیا بود؛ امیدوارم روزی برسد که ماسک‌ها را کنار بگذاریم و حتی برای یادگاری هم نگه نداریم.

این بازیگر عنوان کرد: ۵۵ سال است که در هنر فعالیت دارم. من در دانشکده هنر‌های دراماتیک بازیگری و کارگردانی خواندم. سریال قورباغه آخرین کار من بود. این روز‌ها نقش‌ها یک دست نیست و پیشنهاداتی وجود دارد که بازی کنم، اما قابل بازی کردن نیست.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار