بندری گفت: کلاس‌های مدارس از ابتدای آذرماه به طور حضوری و با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری فرماندار و رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا ماهشهر گفت: بحمدالله وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان پایین بوده که جای دارد از زحمات و تلاش‌های جهادگونه کادر درمان تقدیر نموده ضمن آنکه از اصحاب رسانه که با اطلاع رسانی موارد بهداشتی و آگاه سازی شهروندان عزیز مجموعه این ستاد را همیاری کرده تشکر نمایم.

او در خصوص برگزاری حضوری کلاس‌های مدارس افزود: طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و بخشنامه صادره دولت، کلاس‌های مدارس از ابتدای آذرماه به طور حضوری و با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهند شد.

بندری بیان داشت: تمامی کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی از ابتدای آذرماه بمدت ۲ هفته باید کارت واکسیناسیون خود را به امور اداری دستگاه مربوطه شان تحویل داده ضمن آنکه گروه بازرسی این ستاد جهت رصد این موضوع به سایر دستگاه‌ها مراجعه نموده و بررسی خواهند کرد .

فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: درخصوص پارک‌ها باتوجه به بازگشایی مجدد آن‌ها از شهرداران میخواهیم نسبت به تبلیغات محیطی در پارک‌ها با موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع مجدد ویروس اقدامات مؤثری انجام نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار