یک زن قوی نشان می‌دهد که در عین عاشق خانواده بودن، مستقل نیز هست.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، جدای از دیگر عوامل سختی‌ها، فداکاری‌ها، و از خودگذشتگی‌های زنان نقش بزرگی در قوی‌تر شدنشان دارند. حضور زنان قوی در زندگی هر کسی یک امتیاز است، اما گاهی برخی مردان این مسئله را درک نمی‌کنند. زنان قوی درد را تحمل کرده، تجارب دلخراشی را پشت سر گذاشته‌اند، و با بخشندگی رفتار کرده‌اند. اما دلیل اینکه بسیاری از مردان نمی‌توانند با زنان قوی کنار بیایند چیست.

۱. زن قوی به مردی نیاز ندارد که برایش بجنگد

یک زن قوی نشان می‌دهد که در عین عاشق بودن مردش، مستقل نیز هست. زنان می‌توانند از پس خودشان بر بیایند. یک زن قوی حاضر است به خاطر خود و مردش بجنگد، اما حس نمی‌کند به مردی نیاز دارد که برایش بجنگد.
اگر مشکلی برایش پیش آید خودش آن را حل می‌کند. او مثل یک قربانی منتظر نمی‌شود که مردی برایش راه حل پیدا کند. اگر به چنین زنی علاقه دارید کنارش قدم بردارید نه در مقابلش.

۲. زن قوی می‌داند چه می‌خواهد

یک زن قوی می‌داند دنبال چیست، چطور به دستش بیاورد، و چه چیز‌هایی را باید در این راه تحمل کند. اگر از مردی خوشش بیاید، پیشقدم می‌شود. او منتظر نمی‌شود که مرد قدم اول را بردارد. چنین زنانی شخصیتی قوی دارند که می‌تواند برای برخی مردان رعب‌آور باشد. آن‌ها سلطه‌پذیر نیستند. تنها مردی با اعتماد به نفس کافی می‌تواند با قدرت چنین زنی کنار بیاید.

۳. زن قوی نیازمند صداقت و آسیب‌پذیر است

یک زن قوی مستقیما از عمق مشکل، صدمه روحی، و تجارب سخت حرف می‌زنند. او مردی می‌خواهد که صادق و آسیب‌پذیر باشد چرا که سختی‌های زیادی کشیده و می‌خواهد بداند که تنها نیست. اما مردان معمولا از آسیب‌پذیری می‌گذرند، چون احساس ضعیف بودن می‌کنند. اگر می‌خواهید زن قوی زندگیتان تحسینتان کند از آسیب‌پذیر به نظر رسیدن نترسید.

۴. زن قوی از صمیمیت نمی‌هراسد

یک زن قوی مرد را به صمیمانه‌ترین شیوه‌ها به چالش می‌کشد. او نیازمند صمیمیت و نزدیکی به هر شکلی است. او هیچ چیز را نزد خود نگه نمی‌دارد. چرا که یک زن قوی با زنانگی خود راحت است.

۵. زن قوی می‌تواند دروغ را تشخیص دهد

یک زن قوی صادق است و اعتماد کامل را در رابطه انتظار دارد. آن‌ها در یک چشم بهم زدن می‌توانند دروغ را حس کنند، پس مردان سعی نکنند یک دروغ مصلحتی را ماست‌مالی کنند. به زن قوی زندگیتان هیچ توضیح ساختگی ندهید.

۶. زن قوی نیازمند شرافت و ثبات است

یک زن قوی نمی‌تواند شخصیت‌های بی‌ثبات و مردد را تحمل کند. او می‌خواهد بداند مردی که دوست دارد شریف است، برایش احترام قائل می‌شود، و پای حرفش می‌ماند. اگر حس کند این مرد از آن‌ها دور می‌شود و مثل خودش رفتار کرده و رفتن را به بازی خوردن ترجیح می‌دهد.

۷. زن قوی سرسخت است

یک زن قوی چالش‌ها و موانع زیادی را پشت سر گذاشته است. در واقع علت قوی بودن او نیز همین است. او باید در تاریک‌ترین لحظات زندگیش قوی می‌ماند. از این رو می‌داند که می‌تواند هرچیزی را تحمل کند و این سرسختی برای برخی مردان قابل درک نیست.

۸. زن قوی منتظر شما نمی‌ماند

زن قوی اگر بداند که همسرش به او متعهد و وفادار است، تا اعماق جهنم هم با همسرش می‌رود. اما یک لغزش کافیست تا مردش را برای همیشه رها کند. او منتظر نمی‌داند که مرد بین او و یکی دیگر انتخاب کند. چنین زنی خودش را درگیر این بچه‌بازی‌ها نمی‌کند.

۹. زن قوی بی قید و شرط به شما عشق می‌ورزد

عشقی که از یک زن قوی دریافت می‌کنید وفادارانه است. مانند عشق مادر به فرزند. وقتی این عشق را متقابلا احساس کند برای خوشحالی مرد هرکاری می‌کند. از او حمایت می‌کند، کمکش می‌کند، و به خاطرش می‌جنگد. بسیاری از مردان نمی‌توانند چنین عشقی را تحمل کنند و از عمق و شدت آن می‌هراسند. حتی مردان ضعیف اکثرا پا به فرار می‌گذارند.

۱۰. زن قوی به شما نشان می‌دهد چه کسی هستید

پذیرش چیز‌هایی که در مورد خودمان دوست نداریم کار سختی است. یک زن قوی در مورد رسیدگی به این بخش‌های مرد خود صحبت می‌کند. همینطور کمک می‌کند ببینید چقدر خارق‌العاده و قوی هستید. او کنارتان می‌ایستد و به شما حس پذیرش و اعتماد به نفس می‌دهد.

برخی مردان نمی‌توانند این آشوب عاطفی را تحمل کنند. به همین خاطر است که زنان قوی، مردانی قوی پیدا می‌کند. زیرا ضعیف‌تر‌ها از همان چند قرار اول هم با موفقیت عبور نمی‌کنند. مردان ضعیف نمی‌دانند با صداقت، هوش، قدرت، و استقلال یک زن قوی چه کنند.

اما مردی قوی احتمالا دست پرورده زنی قوی است و می‌داند چطور با خصوصیت یک زن قوی کنار بیاید و او را حمایت کند.


بیشتر بخوانید



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۰۰:۴۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
کامنتها رو خوندم و برای درک آقایون از ازدواج بسیار متاسف شدم. اکثرا گفتن که زنی که به حرف مردش گوش نده و مطیع نباشه زن نیست. زن باید از پدر شوهر و هر مردی که تو زندگیشون هست اجازه بگیره ! مخالفت نکنه و ... . این آقایون میدونند این کلمات یعنی چی؟ میدونن معنای مطیع بودن چیه؟ معنای اجازه گرفتن چیه؟ و در مقابل، میدونن زندگی مشترک یعنی چی؟ اگر میدونستن و آگاه بودن هیچ وقت هیچ وقت یک زن مطیع نمیخواستن. هیچ وقت یک زن حرف گوش کن نمیخواستن. مطیع یعنی اطاعت کننده و کسی که مطیع باشه یعنی کسی که هر چیزی که شما بخواید رو قبول کنه بدون هیچ اعتراضی!! شما میخواید با ربات زندگی کنید؟ میدونید اصلا یعنی چی؟ یعنی زنی که قدرت تصمیم گیری و تفکر نداشته باشه، عملا یک مرده ی متحرک میخواید. تعریف ازدواج این نیست. هر انسانی چه مرد چه زن. دارای قدرت تصمیم گیریه. دارای قدرت تفکره. اگر با این مسئله مشکل دارید، برید یاد بگیرید که چطور یک تیم که رهبر دارند نه رییس، پروژه هاشون رو جلو میبرند. کار تیمی رو یاد بگیرید. زن و مرد در زندگی مشترک مثل یک تیم هستند نه کارمند و رییس.
مرد قوی کسیه که این موضوع رو بپذیره و زن قوی هم کسیه که بتونه کار تیمی انجام بده.
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۴:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
زن قوی کسی نمیخاد مرد خودش قوی هست یه زنی کی اونجور که تو گفتی و هستی حتما همیشه تنهایی اینو بدون و تنها هم خواهی مرد ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
ممنونم . خوب بود. سال ها تلاش کردم تا قوی باشم. حالا همین قوی بودن من رو تنها کرده. مطلبتون کمک کرد تا بفهمم چرا تنهام.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۴۴ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
زن های مستقل و قوی مگه دیوونه هستن که با مرد خودشیفته خیانت کار و زن ستیز ازدواج کنن اونا با یه مرد خوب ازدواج میکنن زن ها شریک زندگی میخوان نه رئیس
در ضمن آقایون که میگن نظام طبیعت اینه که مرد پادشاه باشه باید بگم یه زن عاقل ترجیح میده مثل ملکه زنبور عسل باشه نه مثل یه زن مطیع و ناتوان
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۳:۰۹ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
کاش همه یک جنس بودن یعنی همه زن بودن یا همه مرد ،من که اکثر مشکلاتی که تو زندگی باهاش مواجه شدم واسه دختر بودنمه.اینم که میگن جایگاه زن تو اسلام فلان و بهمانه ،قبول دارم ،ولی به کدوم دستور دین درست عمل میشه ،که حق زن رو کمال و تمام رعایت کنن....اگه از همه جهت بهترین و کاملترین دختر هم باشی،باز هم معلوم نیست ایا هم کفو واست پیدا میشه یانه.که متاسفانه اکثر دخترای خوب رو میبینم که مجبور به ازدواج با یه عده پسر پر مدعای بی لیاقت شدن. پس یا دختر بیچاره باید با یه پسر ازدواج کنه که لیاقتشو نداره و زندگیشو نابود میکنه یا باید مجرد بمونه ،که اصلا دید خوبی تو جامعه ی ما نسبت به دختران مجرد ندارن ،درواقع ارزشی واسه دخترای مجرد قائل نیستن،هر چند که اون دختر از همه لحاظ کامل باشه...من که اگه به خودم بود ترجیح میدادم پسر باشم ....حتی خیلی از اقایون فهمیده ای که اطرافمن ،این نظر رو دارن ،که واقعا به خانما ظلم میشه (البته منظورم خانمای مومن و تحصیلکرده و با اصل و نسب و فهیم هست)...این متن بالا هم که پر از جملات ویترینی بود ،واسه سرگرمی خوبه ،ولی خوب میدونین که واقعیت این نیست .والسلام
France
ماری
۲۱:۵۷ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
در جواب ناشناس ۱۵
اگه اونموقع طلاق کم بود زنان مجبور بودن بسوزند و بسازن چون هیچ حامی ای نداشتن و شوهران و خانواده شوهرانشون هر بلایی که دلشون میخواست سر اون زن نگون‌بخت میاوردن
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
به نظر من، این مقاله بیشتر یک زن خودشیفته (narcissist) یا یک آرمان فمنیستی را توصیف می‌کنه. با این‌که نویسنده کوشش می‌کنه که یک زن آرمانی قوی را توصیف کنه در واقع داره یک زن خودشیفته یا فمنیست را توصیف می‌کنه و با افزودن چند تا ویژگی خوب کوشش می‌کنه که چنین شخصیت افراطی را متعادل‌تر، قابل‌قبول‌تر و زیباتر کنه.

من با چنین زن‌هایی، چه ایرانی و چه غربی، برخورد نزدیک داشته‌ام. برخلاف نظر نویسنده، این زن‌ها معمولن فرصت‌طلب، بی‌وفا، خودخواه و تا حدود بسیار زیادی مردستیز هستند. تجربه‌های من می‌گوید که برای یک مرد بهتر است که خودش را از چنین زن‌هایی دور نگه دارد تا زندگی موفق‌تر، شادتر و آرام‌تری داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۳:۰۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
میبینی ما زیر ظلم رسانه له میشیم هیچوقت از زنی که با نصف اموال مرد اخاذی میکنه هیچکس درباره ش حرفی نمیزنه ولی کافیه یه زن بگه دستم درد گرفت دنیارو روی سرتون میزارید.اینا خصوصیات یه آدم قویه زنگرا های به اصطلاح فمینیست یکی شما برابری رو میخواستین یکیم هیتلر صلح رو میخواست.یه انسان قوی این ویژگی هارو داره هیچ ربطی به زن و مرد نداره
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۵:۰۱ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
اینم اضافه کنم که اون مردابی که گفتم زناشون خوبن ولی میگن به زور ازدواج کردم نمیخوامش چرا وقتی خیانت میکنن به یک نفر قانع نیستن با صد نفر هستن الان مردای اطراف من اکثرا این شکلی هستن برای همین زنا فمینیست میشن دیگه دیگه داره حالم به هم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۲ دی ۱۴۰۰
چرا به به زن قوی مبگن مثله مرد ه .؟؟؟؟؟
وبه به مرد ضعیف میگن شبه زنه .
زن همون زنه مردم همون مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
میدونی چرا؟!
چون عقب موندگی مغز و فکر رو نمیشه کاریش کرد
خودتو ناراحت نکن اینا کلا وجودشون سوتفاهمه
Iran (Islamic Republic of)
Rosa
۲۰:۲۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
متاسفم واستون
یک زن قوی
زنی است که ازدواج نکنه
زن قویییییی زنی استقلال طلبه دنبال آویزونی نی
ک تو کشور ما وجود ندارن ولی تو خارج پرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
نمي دونم چرا تصور همه از زن قوي زنيه كه قراره با شوهرش مخالفت كنه اصلا همه تون كه مي گيد زن بايد لطافت داشته باشه پس فردا يكي سر كوچه الكي جلوي دخترتون رو گرفت دخترتون سرجاش خشك شه و جيغ بزنه يا با مشت بكوبه تو دهن طرف زن قوي باشه زن مستقل باشه زن توانمند باشه زن صاحب شغل باشه ولي از همه ي اين ها به درستي استفاده كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
برای اینکه اکثر زن هایی که حس قوی بودن میکنن همینطوری هستن، وگرنه خیلی هم عالی هست که ساده و بی دست و پا نباشن
Finland
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
در دنیای کنونی استقلال فکری.مالی.معنوی بالاترین معیار زندگیه.اینا هم با ازدواج جور در نمیاد.مجرد بمونید و خوشبختی و بدبختی دست خودتون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
چون هیچ مرد سالمی دوست نداره با یه مرد ازدواج کنه. مرد دنبال ازدواج با یک زن هست که نه تنها از لحاظ جسمی که از لحاظ روحیه و خلق و خو هم زن باشه. از همون بند اول مشخصه منظور مقاله از زن قوی کسی هست که در واقع خلق و وخویه یک مرد رو نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
چرا برای مرد قوی ننوشتید؟ حق مردها ضایع شد
Iran (Islamic Republic of)
کیهان
۱۴:۰۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
زن قوی زنی هست که بتونه خودشو باشرایط اطرافش وفق بده ،زن، قوی زنی است که درهرشرایط کنار همسرش بمونه وازش حمایت کنه ،زن قوی زنی هست که بچه ها ش در کنارش احساس امنیت کنن نه اینکه درشرایط بحرانی خونه و بچه هاشو رها کنه برای اینکه همسرش و ادب کرده باشه، زن قوی زنی هست که درعین استقلال مالی و فکری ،بازهم نظر بقیه مخصوصا همسرش قابل احترام باشه زن قوی زنی هست که زندگیشو بایک اشتباه ازطرف همسرش خراب نکنه (کاملا مخالف مورد ۸)،زن قوی زنی هست که بتونه پا به پای همسرش زندگی رو اداره کنه مخصوصا تواین شرایط بد اقتصادی،( تک تک این مواردی که بیان شد تنها گوشه ای از توانایی زن قوی بودن به بهش اعتقاد قلبی دارم به عنوان یک خانم) .قوی بودن زن به معنای این نیست که مرد نتونه بهش ‌ بگه بالا چشمت ابرو هست زن قوی باید زنی باشد که مرد درغیابش نگرانی ازبابت بچه و خونه و مالش نداشته باشه و مطمئن باشه زنش حافظ وپاسدارخونشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
متاسفانه توی این دوره و زمونه چنین زنی خیلی کم پیدا میشه دوست عزیز.. اگه همه اینطور بودن که الان داشتیم توی بهشت زندگی میکردیم!
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۴۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
همسر من همین شکلیه، ازم حمایت کرده، فداکاری کرده، تدبیر داره، بهش اطمینان دارم، با اصالته، صادقه، مهربونه، دنبال پیشرفته، بچه رو مراقبت مادرانه میکنه، استقلال مالی داره ولی همه تصمیم ها رو باهم میگیریم،شاغله و توی کارش هم همینقدر متعهد و سخت کوشه و کم نمیذاره. بیشتر از اون چیزی که معموله زحمت میکشه و فداکاری میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۸:۴۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
زن قوی زنی نیست که مثل مرد باشه مگه قوی بودن به داد زدن و گردن کلفته اون مردایی که میان مزخرف میگن که قوی بودن زن خلاف طبیعت هست شما ها یه عمر خواسته های خودتون رو کردید تو کله زن که زن باید ضعیف باشه در صورتی که زن از هر مردی قوی تره اون موقعی که شما سر هر چی عکس ناموسی میدید اون زن هست که بخاطر شخصیت بالای خودش بهتون هیچی نمیگه
مرد هایی که میگن ما مخالف زن قوی هستیم باید بگم شما یک موجود عقده ای و حسود و بی درک هستید که برای اینکه قدرت نداشته خودتونو به زن ها ثابت کنید دنبال یه موجود ضعیف باشید وگرنه این مزخرفات رو ربط به خلقت ندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
زن اگه واقعا شیرزن باشه عالیه، ولی مشکل اینه که تعریف اکثر شما خانم ها از زن قوی زنی هست که هر کاری دلش میخواد بکنه بدون اینکه از هیچکس حتی پدر و شوهر اجازه بگیره! که اینم خلاف دستور خداست. هر کاری بکنید نمیتونید دستورات الهی رو زیر سوال ببرید و اگر هم زیر پا بگذارید باید اون دنیا جواب پس بدین و منتظر عذاب الهی باشید.. حالا از ما گفتن بود. پیشنهاد میکنم خودتون برید قرآن رو با یک ترجمه خوب تهیه کنید و مطالعه کنین تا ببینید خدا در مورد زن چی گفته و یک زن نجیب و خوب و شیرزن باید چطوری باشه.... زنی که با یک دست بچه خودش رو بغل کرده و با دست دیگه فرمان ماشین رو داره، زنی که توی یک دستش طفل شیرخواره هست و توی دست دیگه اش سیگار، زنی که بچه خودش رو پیش خانم همسایه میزاره تا خودش به کسب و کارش برسه (اینهارو با چشم دیدم که میگم!) چنین زنی قوی نیست! ... همین طور اطاعت زن از مرد دستور خداست و بارها توی قرآن و احادیث در موردش صحبت شده.. بله موارد استثنایی وجود داره، ولی در هر حال زن باید حرف شوهر یا پدرش رو گوش بده! متاسفانه این افکار فمینیست حاصل سال ها تبلیغات شبکه های ماهواره ای هست که اینطور زن ها و دخترای این مملکت رو گمراه کرده!
Iran (Islamic Republic of)
کیهان
۱۵:۰۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
در جواب ناشناس:۹ ۱۱
یکی از عوامل ایجاد دیدگاه فمینیستی ،قطعا مردان بودند شما مردان باعث ایجادهمچین دیدگاهی هستید مردی که پیایی به همسرش خیانت میکنه،یا مردی که درخانه عنوان پادشاه ورئیس به خودش میده و تنهایی تمام تصمیمات رومی گیردو همسرش را نادیده میگیرد باید هم منتظر ایجاد همچین دیدگاهی باشد چرا که قوی بودن رو در این مسائل دیده و دچار خلط مسائل ودیدگاه شده ،پس اگر زن امروزی قوی بودن رواینهامیداند قطعا خودمردان یکی از عوامل اصلی بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
در جواب کیهان ۱۵:۰۰
یکی از دلایل اصلی خیانت اکثر مرد های امروزی همین مدل زن های قوی و مستقل هستن! وگرنه اگه زن به جای شغل و پول درآوردن به شوهر خودش توجه کنه خیلی کم پیش میاد مرد خیانت کنه. من مرد های زیادی رو میشناسم که به خاطر کم توجهی همین زن های به اصطلاح قوی و مستقل دست به خیانت میزنن! اوضاع از اون چیزی که شما فکر میکنی خیلی پیچیده تر هست. وگرنه زمان قدیم مردها خیلی مرد سالار از الان بودن و با این حال طلاق خیلی کم بود و همه داشتن زندگی شون رو میکردن! متاسفانه دوره و زمونه عوض شده و هر چی هم که داریم میکشیم از همین زندگی مدرن امروزی هست.. زمان قدیم زن توی خونه بود و آشپزی و شوهر داری و بچه داری میکرد و مرد هم بیرون دنبال یه لقمه نون! خیلی هم قشنگ زندگی میکردن! شاید افکارم قدیمی به نظر برسه ولی واقعیت رو باید قبول کرد..
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۰۸:۴۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
درود بر بانوان با شرف سرزمینم
مرگ بر فمنیسم تفرقه انداز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آره.. مشکل همین تفکرات فمینیست هست که حاصل سال ها تبلیغات شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی هست و هدف شون هم فقط از هم پاشوندن خانواده توی ایران بود که متاسفانه تا حدودی موفق هم شدن!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۲۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
مرد اگر ضعیف نباشد بخوبی می تواند با زن قوی زندگی کند مرد سالم و مومن خردمند زن مطیع و حرف گوش کن و تمکین کن و سربراه منویات خودش می خواهد معلوم است زنی که سرتق لجباز، سِمج، پررو و لجوج بد قلق، حرف نشنو و نصیحت ناپذیر است و میگه حرف حرف من راه راه من و هر وقت من دلم خواست تمکین می کنم و هرکجا دلم خواست و با هر کسی دلم خواست معاشرت و رفت آمد می کنم و اهل حجاب و عفاف و حیا هم نباشد اهل ایمان به خداوند جل جلاله هم نباشد اهل نماز و صداقت هم نباشد هیچ مرد مومن خردمندی نمی تواند این زن سرتق چش سفید شیطان صفت غربگرا را تحمل کند به این زنها نمی گویند زنان مستقل قوی به این زنان می گویند زنان ولنگار خود رای خودخواه جفتک انداز که به درد مردهایی مثل خودشون می خورند اگر نه زن قوی زنیست که با توکل بر خداوند جل جلاله ازدواج می کند و صبوران برای رضای خداوند جل جلاله به شوهرش عشق می ورزد و شوهرداری و خانه داری را به نحو احسنت انجام می دهد و چیزی از شوهر داری کم نمی گذارد حتی فرزندانشان هم نباید باعث شوند که زن به همسرش بی توجهی کند در یک خانواده ایمانی مومنین نان اول به شوهرشان باید اهمیت دهند و توجه خاص کنند بعد به فرزندانشان رسیدگی کنند اگر نه سنگ روی سنگ نمی ایستد و همیشه جر و دعوا دارند فرزندان از پدر و مادرانشان عشق ورزیدن و زندگی کردن صحیح را می آموزند زنان قوی مطیع محض مرد خردمند مومن ایمانی خودشان هستند و اینچونین زنانی جایگاهشان بسیار والا مقام هستند در دنیا و آخرت به همچون زنان قوی مومنین خردمندی شوهرشان بهشون می گوید کد بانو تاج سر شوهر چرا که شوهرشون رو تاج سرشون کردند این زنان قوی مومنین . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
احسنت! کاملا با حرف های شما موافقم.. از نظر من هم چنین زنی رو میشه واقعا گفت قوی. نه این تصویری که داریم از زن های قوی توی جامعه امروزی می بینیم. یک زن خود رای و مستقیل که هر کاری دلش می خواد میکنه و شوهر و فرزند و خانواده و هیچ چیز برایش ذره ای اهمیت و ارزش نداره
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۳۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اتفاقا قویترین زن زن ایرانی در تمام زمانها تا جنگ تحمیلی تا الان چه رشادتها وجان فشانیها کردن وهنوز هم میکنند زن یعنی شیر زنان غیور ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بله زن هایی داشتیم که شاید حتی شجاع تر از مردها در زمان جنگ پا به میدون گذاشتن. یا شوهرشون از کار افتاده شده و مثل یک مرد دارن کار میکنن و خیلی موارد دیگه و من خودم اسم چنین زن هایی رو میزارم شیرزن! ولی الان توی جامعه امروزی چقدر اینطور شیرزن پیدا میشه؟! مشکل اینجاست که برداشت اکثر خانم ها از زن قوی زنی هست که هر کاری دلش میخواد بکنه بدون اینکه از هیچکس حتی پدر و شوهر اجازه بگیره! آخه کجا یک چنین زنی قوی محسوب میشه.. خیلی از دخترهای امروزی دقیقا به خاطر همین موضوع نمیخوان ازدواج کنن! تا هیچکس نباشه که بهشون هیچ حرفی بزنه! آیا این گمراهی نیست از نظر شما؟! البته اگه دلشون هم بخواد فکر نمیکنم هیچ پسری حاضر بشه باهاشون ازدواج کنه! والا من که تا حالا ندیدم پسری بگه از چنین دختری خوشش میاد! در مورد زن خارجی هم من خودم موارد زیادی دیدم که پسرهای ایرانی با دخترهای خارجی ازدواج کردن و خیلی زندگی موفق تر و بهتری دارن! لااقل توقع شون برای ازدواج اینقدر مثل دخترهای ایرانی بالا نیست! .... ولی اگه منظور شما از زن قوی زنی هست که بچه های خودش رو درست تربیت میکنه و برای خونه و زندگی و شوهر خودش همه جوره وقت و انرژی میزاره و یک محیط گرم و صمیمی و آرامش بخش رو توی خونه ایجاد میکنه که چنین زنی واقعا شیرزنه چه برسه به قوی!
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۲۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اتفاقا زن ایرانی بهترین و باوفاترین زن جهانه اشتباه میکنید زن خارجی بگیرید طلاق کم میشه زن خارجی مثل زن ایرانی نیست که خودش رو فدای شوهر بچه وخانواد کنه برعکس با اولین خیانت مرد طلاق میگیره نصف اموال مرد رو هم از اول عقد مینویسن مال زنه که مدقع طلاق همه حق وحقوق رو بدون پارتی زن خارجی میگیره پدر مرد رو در میاره.نه مثل بعضی از مردهای ایرانی انقدر سر زن بلا میارن خیانت میکنند هزاران بار زن ایرانی بخاطر ابرو فرزند وخانواده میبخشه دیگه وقتی کارد به استخوان برسه تازه بازهم گذشت میکنه میگه بالباس سپید امدم با لباس سپید میرم نهایت اگه طلاق بگیره بعضی مردان اکثریت ۹۰ درصد مردها حتی خوبش مثلا تمام اموال رو به اسم مادرش میکنه تا حق وحقوق شرعی زنش رو نده مثل نفقه مهریه وبقیه حق وحقوق وزن بیچاره اخر مجبور میشه انقدر بعد طلاق اذیتش میکنه از این حق شرعیش بگذره.من چون با خیلی از این خانمها در ارتباط هستیم بهشون مشاوره میدیم میبینیم چقدر حق زنها در کشور ما رو اقایان ضایع میکنند.پس نگید زن زن خارجی برید بگیرید تا موقع طلاق ببینید بایک بد اخلاقی واذیت وخیانت چه بلایی بر سرتون میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
شما خانم ها میتونید فرهنگ پوچ و توخالی زن قوی و مستقل رو در بیارین، ولی ما پسرها نمی تونیم فرهنگ ازدواج با دخترهای غیر ایرانی رو جا بندازیم؟! چیزی که عوض داره گله نداره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
دخترهای ایرانی توقع شون رو بیارن پایین تا باهاشون ازدواج کنیم! مگه پدران ما داشتن ازدواج میکردن چی داشتن؟! اکثرشون با جیب خالی ازدواج کردن! ما پسرهای امروزی اگه همه چیز هم داشته باشیم باز دخترها یه بهانه ای میارن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
توی بیشتر پیام ها فرموده بودند که زن های قوی مرد هستند.
اما درک درست از زن های قوی،زن عدالت خواه ، زن جسور، و زن دارای شخصیت و احترام و وقار می باشد.
من عدالت زن هارا می طلبم ولیکن خیلی ها معتقدند که عدالت طلبان جنگجو هستند اما من با حرف حل می کنم همه چیز و چون زن مقتدر و با وقار و قوی همیشه با حرف حل می کنه تمام مشکلاتشو.
بهتون پیشنهاد می دم به کتاب تاریخ جهان یک سری بزنید چون اونجا بانوانی را پیدا خواهید که مات و مبهوت می مانید.
درضمن این متن برای ایجاد دعوا یا تفرقه بین زن و مرد نیست.
زن یکسری حقوق هایی دارد اعم از اینکه می تواند قوی باشد محکم باشد و جسور باشد و قابل احترام باشد
در این میان مرد هم یک سری حقوقی دارد که می تواند قوی باشد و مثل کوه باشد و جسور و قابل احترام باشد ولیکن توجه داشته باشید که مرد ها پشت چراغ قرمز خیلی بیشتر از خانم ها بوق می زنند و منتظر دعوا هستند در واقع خشم آنها غیر قابل کنترل است اما خداوند در وجود ما بانوان این را نهاده که خشم خودمان در مقابل سخن های نامتعارف شما اقایون کنترل کنیم و فقط یا از سر احترام و یا از سر شخصیت نجنگیم و این حرف هارا بشنویم،من مطمئنم روزی فرا می رسد که زن ها ارتشی بزرگ را در این دنیا تشکیل می دهند و دنیایی زیبا تر و دلنشین تر را می سازند و دیگر جنگ بین بانوان عدالت خواه و آقایونی که خودرا بزرگ می دانند پایان می یابد و دنیا جای ارام تری برای زندگی خواهد شد.
مسئله ای بسیار مهم است که باید حل شود،به امید روزی که این سخن ها پایان یابد و دنیا جای بهتری برای بانوان جهان باشد و مرد ها و انسان ها ی دیگر درست بیاندیشند و به آنکه تفکری غلط دارند پی ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
عدالت زن ها؟! من زن های زیادی رو میشناسم که از صبح تا شب دارن بیرون از خونه کار میکنن و درآمد خوبی هم دارن، اما وقتی بحث مخارج زندگی میاد وسط میگن شوهرمون باید تمام خرج زندگی رو بکشه و این وطیفه مردهاست! این فقط یک نمونه بود که مثال زدم. اون وقت شما میگی عدالت؟! اگر بحث عدالت و عدالت خواستن باشه باید در تمام ابعاد باشه. حتی موقع ازدواج هم نباید هیچ مهریه ای بخوان! مگه ما پسرها موقع ازدواج چیزی میگیریم؟! اکثر زن ها فقط جاهایی از اینجور حرف ها میزنن که یه چیزی به نفعشون باشه! وگرنه خودشون هم میدونن که مرد، مرد هست و زن هم زن!
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۱۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
تمام نظرات در مورد زنان قوی درسته
اگر یک زن قوی نباشه نمیتونه خانواده ومملکت قوی داشته باشیم چون تربیت از دامن زن شروع میشود دیگه نظر دیگه ای نگذاشتید ما بنویسیم جامع وکامل نوشتید حال کردم ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
به شرطی این حرف شما درسته که زن حد و حدود خودش رو بدونه! وگرنه هیچ مردی چنین زنی رو تحمل نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
زنهای این دورو زمونه هر کدوم یه بروسلین برا خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
مردها نمیتونن یکی بالاتر از خودشون رو تحمل کنن، یا باید به اندازه زن قوی باشن یا بالاتر از زن باشن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
مردها قوی تر از زن ها هستن و این طبیعت آفرینش مرد و زن هست و هرگز هم تغییر نمیکنه، حتی با تغییر جنسیت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اصلا ما زن قوی نداریم!! این چیزی هست که خود زنها و دخترها در آوردن! من زن ها و دخترهای زیادی رو دیدم که خودشون رو قوی میدونن. ولی اگه کوچکترین مشکلی برای خودشون یا توی کارشون ایجاد بشه رفتارشون دقیقا میشه مثل همون زن هایی که ادعای قوی بودن ندارن! الکی فیلم بازی کردن و ادای قدرتمندهارو در آوردن با واقعا قوی بودن فرق میکنه! زن هرگز نمیتونه مثل یک مرد باشه و همینطور برعکس، مرد هم هرگز نمیتونه مثل یک زن رفتار کنه! خدا خودش نسل گمراه امروزی رو به راه راست هدایت کنه...
Iran (Islamic Republic of)
استقلال(تاج)
۱۴:۰۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
واقعا متاسفام برای این طرز تفکر و فکر غلط همیشه می گن
چشم هارا باید شست جور دیگر باید دید اما اینجا باید بگیم مغز هارا باید شست جور دیگر اندیشید
یه سوال واقعا اگر خانم ها فصای گرم خانه رو برای آقایون فراهم نکند اقایون می توانند بدون دغدغه و راحت توی خونه زندگی کنن؟!
هرگز نمی تونن، هرگز .
درسته زن و مرد دو جنسه مخالف هستند اما زنان قوی هم وجود دارند.
متاسفانه آقایون فکر کردم خیلی آدمای قدرتمندی هستند اما به استحضارتون می رسانم که قوی ترین پادشاه کره یک خانم بوده و خیلی پادشاه جسور و عدالت خواهی بوده که در تاریخشون به نام یکی از بهترین فرمانرواهای کره ثبت شده.
درضمن پایه ریز اصلی این دنیا خانم ها بودند یکی از بزرگ ترین ملکه های هند هم خانم بوده که حالا نامش را روی یک استادیوم فوتبال گذاشتند.
ملکه کویین،ملکع ویکتوریا با اینکه معتقدم به ایران عزیزم بدی کردند و از آمها خوشم نمیاد ولی خیلی معتقدم که اونا ملکه های بزرگی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
پیام شما فقط پارادوکسه. زن برای قوی بودن نیازی نداره مرد باشه و معیار قوی بودن مرد نیست. در جهانی که فقط از جنسیت مذکر حمایت میشه زن ها ثابت کردن که به بالاترین نقاط هم دست پیدا می کنند حتی اگر مردان کارشکن برعلیه آن ها باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
زن فقط فقط زن افغانی زنده باد زنان افغان
همسر عزیزم دوستانتان دارم خودم ایرانیم زنم افغانی و افتخار میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
دمت گرم.. آره، به نظرم با این وضع طرز فکر دخترهای ایرانی بریم با یه دختر از کشورهای همسایه مون ازدواج کنیم خیلی خیلی بهتره.. مطمئنم احتمال طلاق و شکست در زندگی هم خیلی میاد پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
مهمل نباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
زن باید لطافت زنانه داشته باشه، نه اینکه ادای مرد هارو در بیاره.. اکثر زن ها و دخترهای مستقل امروزی که خودشون رو قوی میدونن اصلا قابل تحمل نیستن و حد و حدود خودشون رو نمیدونن!! یکی از دلایل اصلی بالا رفتن آمار طلاق هم دقیقا همین موضوع هست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
واقعا متاسفام برای این طرز فکر.
توی کشور ما همچین انسان هایی پرورش داده می شوند از یک طرف می گویند زن در دین اسلام مورد توج قرار گرفته اما حتی یه ذره سعی نمی کنن این طرز فکر غلط مردم و انسان های بی علم و دانشی مثل شماهارو عوض کنند.
درضمن توی کشورای خارجی زن ها از مرد ها طلاق می گیرند نه مرد ها از زن ها و وقتی که قراره که زن ها طلاق بگیرند دولتشان پدر اون مرد را در می اورد.
شما اقایون نگرانید که روزی زن ها از شماموفق تر شوند و دیگر اونا دارای احترام زیاد شوند.برای اینکه شما اقایون حسود هستید و حسادت می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
این طرز نوشتن نشون میده که دقیقا از همین مدل زن ها هستین! یه نگاه به نظرات بقیه بندازین.. میبینین که همه آقایون همین نظر رو دارن و هیچکس نمیگه از زن هایی که ادای قوی و مستقل بودن رو در میارن خوشش میاد! برای همین هم هست که اینجور دخترها مجرد باید بمونن! من هم برای شما متاسفم و دعا میکنم خدا شما رو به راه راست هدایت کنه! فکر میکنم این بهترین کاری هست که میتونم در حق تون بکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بله زن در دین اسلام مورد توجه هست و جایگاه زن هم طبق دستورات الهی مشخص شده و خدا هیچ وقت در قرآن نگفته زن باید مثل مرد رفتار کنه! شمایی که میگی آقایون حسود هستن برین و قرآن رو باز کنین و بخونید تا متوجه بشین زن های امروزی چقدر حدود الهی رو زیر پا گذاشتن و از خط قرمز عبور کردن! که چنین چیزی هم در آخرت جز عذاب ابدی و آتش جهنم بهره دیگه ای نداره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
لطیف بودن زن مناسب است نه قوی بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
هردو نیاز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
وقتی قراره به کسی چیزی رو که دوست دارید القا کنید حرف خودتون رو بدون ترس و کامل بیان کنید .ولی در خطاب کردن شنونده وهمینطور چیزی که اون بعنوان تیتر یا موضوع برداشت میکنه چیزی رو بگید که هواسشو از تحلیل درست موضوع پرت کنه مثلا چیزی بگید که اون دوست داره اونجوری باشه .و یا چیزی که اون دوست نداره اون جوری باشه
Canada
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
نه پیوست فرهنگی و نه شرع ونه عرف منظورم نیست که ملاحظه نشده است ولی حداقل به این سادگی انسانها را تحلیل نکنید اگر ترجمه صرف کرده ایید آنکه نوشته میداند چه میخواهد استفاده ابزاری از واژه ها برای بهره وری بیشتر در جهان سرمایه و صنعت . . ما چرا چشم بسته دنبال کنیم
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
قوی بودن با احساس قوی بودن تفاوت داره بعضی زنها قوی بودن رو در مستقل بنظر رسیدن جستجو میکنن که شدید بنیان خانواده رو نابود میکنه این قوی بودن با اون شیرزن زمین تا آسمان فرق داره. هر چن یه شیرزن برای موفقیت اعضای خانواده و در زندگی بهتر و خوبتر زندگی و تربیت فرزند می‌جنگد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
اذربایجان باکری
۱۲:۵۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
زن اگر الگویش خانم فاطمه زهرا نباشد مفت نمی ارزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
توایران زن موفق کم بود یه خارجیشو ارائه کردید موفق خوبه قوی چیه دیگه زندگیه رینگ بوکس که نیست. زن قوی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
الرجال قوامون علی النساء
خلاف این خلاف طبیعت زن و مرد هستش و محکوم به جدایی و نابودی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
چه عنوان غلطی انتخاب کرده اید. زنان اگر واقعا قوی باشند حتما مردان به آنها افتخار خواهند کرد. مگر این که منظورتان از زنان قوی زن مرد ستیز و فمنیست باشد که اصلا ارزش ندارد
Iran (Islamic Republic of)
تاج
۱۴:۱۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
واقعا که نمی فهمید که زن قوی یعنی بانوی با شخصیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
مرد قوی هم همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
زن قوی اگه جنبه داشته باشه و البته با مرد باجنبه ازدواج کنه و به اقتدار مرد احترام بذاره جذابترین زن دنیاست و حتما از کنارش بودن میشه حظ وافر برد.باید فرق گذاشت بین قوی بودن و خشن و بداخلاق بودن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
زن قوی زنیه که با نداری و بدبختی احتمالی شوهرش بسازه مثل حضرت فاطمه نه اینکه برا شوهرش شاخ بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
مگه شکم گرسنه منطق میشناسه!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
هدف از مقالتون رو نفهمیدم.
زن باید قوی باشه و به مرد نیاز نداشته باشه؟
مرد باید ضعیف باشه و به زن نیاز داشته باشه؟
هر چی بود بوی فمنیست میداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
دقیقا زن قوی کسی است که شوهری سرخوش دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اگر مرد قوی باشه قوی بودن زن به چشم نمی آید و دردسر ساز نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اینا که گفتید مشخصات کسیکه پارتی قوی داره.
زن و مرد هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
آیا مبنعی هم برای مقاله ی خود دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
یک شرکت بزرگ،کارمندان خود را به همراه همسرانشان به تور بازدید از دریاچه‌ای می‌برد
در حین بازدید متوجه شدند که داخل دریاچه چندین تمساح هست

رئیس شرکت برای تفریح و سرگرمی گفت:
هر کس بتواند داخل آب پریده و خود را به ساحل دریاچه برساند یک میلیون دلار جایزه می‌گیرد و اگر هم خوراک تمساح ها شد،
آن یک میلیون دلار را به ورثه اش می‌دهم.
در حالی که چنین ریسکی حتی از ذهن هیچ یک از کارمندان نیز نمی گذشت، ناگهان یک نفر پرید و نفس زنان و با شتاب و سرعت و در حالی که تمساح‌ها در تعقیبش بودند سالم به ساحل دریاچه رسید!

آن کارمند بدبخت فلک زده سابق, به یکباره میلیونر و سرشناس شد.
در پایان، مردم از او سوال کردند؛ چطور این کار را کردی, نترسیدی خوراک تمساح‌ها شوی؟

پاسخ او فقط یک جمله بود:
*من نپریدم, زنم هولم داد...!!!!*

از آن روز به بعد بود این ضرب المثل بر سر زبانها افتاد که:
*پشت هر مرد موفقی، یک زن هست.*
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
ریشه این ضرب المثل نمیتونه این داستان باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
جوووووووون ما زنا باید مردا رو کتک بزنیم ❤️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
یعنی شأن مرد اینقدر ضعیف که جوجه بتونی کتکش بزنی برو خانم که اگر همین مردا نبودن تو هم نبودی حالا شاخ شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اصلا ادم برا چی باید ازدواج کنه ودرکنار ی مرد زندگی کنه خونه مجردی روعشقه به اون دخترخانم میگن قوی ک دستشم توجیب خودشه منت شوهرشو نمیکشه برا پول اصلا شوهردیگه چیه ادم باید هی ازش اجازه بگیره!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اصلا ادم برا چی باید ازدواج کنه ودرکنار ی مرد زندگی کنه خونه مجردی روعشقه به اون دخترخانم میگن قوی ک دستشم توجیب خودشه منت شوهرشو نمیکشه برا پول اصلا شوهردیگه چیه ادم باید هی ازش اجازه بگیره!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
خانم شما مسأله ازدواج رو فقط در سیر کردن شکم خانم ها و درآوردن پول توسط یک نفر می بینید که این نشان از این داره که زندگی شما و تفکر شما اینگونه است .زندگی وجوه دیگری دارد که متاسفانه امسال شما از آن غافلید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
منم در جواب اینو نوشتم:
خانم شما مسأله ازدواج رو فقط در سیر کردن شکم خانم ها می بینید که این نشان از این داره که زندگی شما و تفکر شما اینگونه است .زندگی وجوه دیگری دارد که متاسفانه امثال شما از آن غافلید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
این خانما بهتره برن از خانمایی که بچه دارن بپرسن بچه بهتره یا ویلای هزار متری تو فلوریدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
هیچوقت پول و ثروت به تنهایی نمیتونه خوشبختی بیاره.تکیه کامل به مادیات و دور شدن از عزیزان و خودداری از ازدواج نتیجه ای بجزء تنهایی و حال بد و بی هدف شدن تو زندگی نداره.افراد زیادی این مسیر رو رفتن و نتیجه ای بجزء پشیمونی نصیبشون نشده.به نظرم حداقل یه نمونه تو هر فامیلی میشه پیدا کرد از این مدل تفکر اشتباه.و باید درس گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اره فقر وفشار اقتصادی زندگیها رو داره ازهم میپاشونه این خانم هم حق داره مگه زندگی تو این فشار اقتصادی میتونه دوام داشته باشه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
مثلا کنترل تورم فشار وارده اقتصادی برمردم بیکاری واقعا منطق زندگی مخصوصا تواین دوره زمونه ک گرونی بیدادمیکنه اولش اقتصادیه اگه پول نباشه زندگی هم نیست خیلی از زندگیهای زوجین بخاطر بی پولی ازهم پاشیده بخاطربی کفایتی مسولین!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اره فقط برامسولین پول خوبه وباید داشته باشن وگرنه برا مردم بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
قوی بودن یعنی اینکه کسی ازت سوءاستفاده نکنه حالا این زن قوی که میگی هزارتا دوست پسر داره همین دوست پسره ازش سوءاستفاده میکنه. یکی از دلایل بیکاری و بالارفتن سن ازدواج همین تفکر است که میگوید زن بی پروا در اجتماع حاضر باشد و هر شغلی بدست آورد مثلا شغل های سخت مردانه. در واقع این سوءاستفاده از خود زن است این را باید بدانیم که زن کار خودش را انجام بدهد و مرد هم کار خودش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
دقیقا منم با صددرصد متن موافق نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
توجیه زن ذلیلی وزن سالاری .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
طبق آمارها عوامل اصلی کنار نیامدن زوجین بایکدیگر شاید به تعداد انگشتان هردودست نرسد (مسائل اقتصادی/اختلاف فرهنگی/تحصیلات/اختلاف دراعتقادات/ظاهر/اعتیاد/ روحی روانی) وگرنه هرروز شاهدخلق دلایل محیرالعقولی برای جدایی هستیم (مثل مشاجره وطلاق سرشیوه استفاده ازخمیردندان!) زن ومردی که حقیقتاً قوی باشند اتفاقاً ( البته مشکلات اصلی که دربالا اشاره شد رونداشته باشند!) زندگی زیباتری دارند وعشقشون حقیقی تراست .چون هم مرد هم زن وقتی حقیقتاً قوی باشند هم استقلال مادی وهم استقلال فکری دارند وبه یکدیگر وابسته نیستند.زن ومرد اگر حقیقتاً قوی باشند درچنین شرایطی عشقشون شرطی نیست و دلبسته هم هستند نه وابسته به هم .شما اگر درجامعه نگاه کنید متاسفانه دربسیاری ازموارد شروع زندگی مشترک ویا ادامه آن، برای پر کردن
ویا پر بودن خلاء زندگی یکی ویا هردوی زوجین است ( خلاءها : تنهایی/بی پولی /بی سرپناهی /بدون حامی /بی اعصابی!!!!/ بدون شوق واشتیاق / بدون استقلال درتصمیم گیری /بی هدفی و....) بدیهی است این خلاء ها همه بعلت ضعف زن ویا شوهر است نه قدرت وتوان آنها. زن سالاری ویا مرد سالاری درحقیقت نماینگر یک زندگی مشترک معیوب است یکی ازطرفین ازترس ازدست دادن قربانی است ودیگری هم با تخریب و منم منم کردن احساس وجود میکند والبته درخیلی مواقع با توسل به باورهای غلط آن را توجیه میکند تا با خیالت راحت سلطه گری داشته باشد!!
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
ما بیشتر با رویاها وخیالات وآرزوهامون زندگی میکنیم اگر قراربود همه باپذیرش وهماهنگی با حقایق دنیا زندگی کنند که جهان خیلی زیباترازالان بود! یک شوهر ایده آل برای یک زن (در تصوراتش) : قدبلند/خوش تیپ/پولدار وتحصیلکرده/با خانواده مهربان/دارای بهترین اتومبیل وخانه وویلا/بدون تعصب وداناوخوش بیان!/کاملاً بازن خانه درتعدادبچه هماهنگ/هاهنگ با سلیقه وباورهای خانم خانه/اهل مسافرت وتفریح البته درهماهنگی کامل با اهل منزل!/بدورازکوچکترین اعتیاد ومشکلات روحی/وصد البته شریک کردن خانم خانه درهمه اموال ودارایی ها/ و..... درچنین حالتی واقعاً زن احساس قدرت میکند وشاد وسرزنده است .یک زن ایده آل برای یک مرد هم( درتصوراتش) : شاد وزیبا ورومانتیک وسرآشپز! وصدالبته درهمه موارد بیشمار...................... کاملاً هماهنگ با مــــــــــــــــــرد خانه آره داشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
شما معلومه فیلم هالیوودی زیاد نگاه میکنی.فقط تو فیلمها میشه آدمهایی رو پیدا کرد که همه چیز رو با هم دارن.
Iran (Islamic Republic of)
لباس
۰۹:۵۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
چرا مردان نمی توانند با زنان قوی کنار بیایند؟
درمورد این تیتری هم که زده بودین بهتر بود لااقل به دو خط مینوشتید.... کاملا بی‌‌ربط به موضوع.
Iran (Islamic Republic of)
محمد بهرامی
۰۹:۵۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
بعنوان یک مرد از قوی بودن بانوان هراسی نیست و این قدرت از دید بانوان بمعنای در دست گرفتن تمامی اهرم‌های می باشد و همانطور که گفته اند در یک اقلیم دو پادشاه نمی گنجد. البته این اعمال قدرت برای بعضی از آقایون که خود خواستار زیر مجموعه قرار گرفتن هستند یک موهبت الهی است.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۱:۲۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
سلام ،

محمد درست می گوید .
Iran (Islamic Republic of)
کیهان
۱۴:۲۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
به عنوان یک خانم با نظر شما موافق هستم مشکل زنان ما اینکه فکر میکنن باید همه اختیارات دست اونا باشه و مدیریت رو کاملا دردستشون بگیرن ولی به نظرم زن قوی زنی هست که درهرجا هست هرکاری که بهش محول شده بتونه موفق بشه یعنی بتونه با شرایط کناربیاد البته این منظورم نیست که آقایون بهشون زور بگن بحث من اصلا به زورگویی هیچ یک ازطرفین نیست صحبت من اینکه زن قوی، وقتی قوی هست که بتونه مثلا اگر همسرش یک خطایی انجام داده طوری رفتار کنه که همسرش متوجه اشتباه خودش بشه نه اینکه باابزار تهدید و مهریه آقا رو مجبور کنه که هرطور شده متوجه اشتباه بشن یه مثال دیگه زن قوی زنی هست که درعین استقلال فکری بدون اجازه همسرش بیرون نره اینها ملاک زن قوی هست که متاسفانه هم نوعانم یه برداشت دیگه ای از قدرت دارن وباعث ایجاد مشکل شده
Iran (Islamic Republic of)
مرد ایرانی
۰۹:۴۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
نمیشد بغل عکس زن غربی قوی که در مطلبتون گذاشتید چهره یه زن قوی ایرانی رو هم می گذاشتید؟! حذفش نکنید کنارش بگذارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
فقط فکر می کنه قوی مثل بقیه است و توهم زیادی داره بخاطر همینم کارش به طلاق می‌کشه. علاوه بر این شوهر نمی خواد، اسباب بازی یا برده ای می خواد مطیعش باشه. مرد واقعی ام خودش دوچار کابوس نمیکنه و با همچین زنی زندگی ازدواج نمیکنه یا طلاقش میده. درصورت ادامه با این زن باید حسابی بطور فیزیکی از عهده این زن در بیاد و بهش بفهمونه توهمه توام مثله بقیه ای که این کار هم درصورتی امکان پذیره که زنه کوتاه بیاد و بمونه که خلاف استقلالشه یا اینکه مرد تو سری خور باشه و برای یک زنی که مثل بقیه است دینش خانواده کارش تحصیلاتش و ... بزار واسه خانم!
Iran (Islamic Republic of)
J
۰۹:۴۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
زن قوی خودش مرد است به مرد نیاز ندارد زن باید زن باشد نه مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
ضعیف کردن مردان و کار دادن به زنان برای کسب سود بیشتر! نه داداش این زن قوی نیست این بدبختیه که مرد بیکار بمونه زن بره تو جامعه کار سخت کنه این سست کردن بنیان خانوادست. این همه از پیامبر دم میزنید یه کم حرفاشو گوش بدید. اسمشم گذاشتید زن قوی به بهانه ضعیف کردن مردان
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۰۸:۳۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
زنان قوی معمولا یا مجرد میمونن یا کارشون به طلاق کشیده میشه
Iran (Islamic Republic of)
من زن قوی
۱۰:۱۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
چون مردا تحمل انسان قویتر از خودشان را ندارند و از هر روشی برای کوچک کردن زنشون استفاده می کنند. من هم چنین مردی داشتم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
شما خانم قوی
نه مرد ازدواج میکند تا همسر داشته باشه تا عشق و محبت داشته باشه تا خانواده داشته باشه.مگه عقلمون رو از دست دادیم که با یه نفر که خودش براش مهمه و منفعت خودش رو میبینه زندگی کنیم. ما ازدواج میکتیم که خانواده تشکیل بدیم و برای هم تلاش کنیم‌.همسفر میخوایم نه رییس