نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تامین آب و ایجاد اشتغال دو نیاز جدی در استان است که باید با طرح‌های متنوع در جهت رفع این نیاز‌ها تلاش کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام والمسلمین محامی  در دیدار مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ضمن تشکر از تلاش‌ها و خدمات صورت گرفته توسط این مجموعه در سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در ارائه خدمات به مردم نمره قابل قبولی کسب کرده، اما باید ببینیم ارائه این خدمات تا چه حد متناسب با نیازهاست.

امام جمعه زاهدان افزود: نمره قبولی نباید ما را از واقعیت جامعه غافل کند، زیرا مشکلات زیاد و درصد کمی از افراد نیازمند، تحت پوشش خدمات قرار گرفته‌اند هر چند که همین خدمات ارائه شده هم پاسخگوی همه نیاز‌های افراد تحت پوشش نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محامی  بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی تسکین دهنده است و باید با سرمایه گذاری بدنبال اشتغال آفرینی و به مرور رفع نیازمندی‌ها باشید.

وی ادامه داد: تکثیر گروه‌های جهادی و گسترش فعالیت‌ها برای افزایش تعداد افراد تحت پوشش، گامی مهم و اثر گذار در فعالیت‌های ما خواهد بود و باید تمام تلاش خود را در راستای افزایش امکانات، منابع و نیز نیروی انسانی لازم بکار گیریم.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: آمار بالای خدمات ارائه شده گمراه کننده بوده و نباید به آمار و ارقام دلخوش باشیم، زیرا نیاز مردم با توجه به افزایش هزینه‌ها بسیار فراتر است.

سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) نیز به ارائه گزارشی از اقدامات این مجموعه پرداخت و گفت: رسالت اصلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خدمت رسانی به مردم آن هم با مشارکت اجتماعی و همراهی جریان جوان انقلابی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار