مرتضوی از پاسخ گویی به بیش از ۹۷ درصد شکایات سامانه ۱۹۵ مربوط به هفت ماهه ابتدای سال در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سیدعلی مرتضوی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی با اشاره به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ گفت: در هفت ماهه ابتدای سال ،تعداد ۵۴۰ مورد شکایت در این سامانه ثبت و بیش از ۹۷ درصد شکایات پاسخ داده شده است.

مرتضوی افزود: عمده این شکایات با ثبت ۲۷۵ شکایت در دسته اینترنت بوده ودسته تلفن ثابت با ۱۴۲ شکایت، تلفن همراه با ۹۶ شکایت، خدمات پستی با ۱۳ شکایت، دفاتر پیشخوان خدمات دولت با ۹ شکایت و دسته تشعشعات با پنج شکایت کمترین تعداد شکایت را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تعداد شکایات پاسخ داده شده را قابل توجه دانست و گفت: در نتیجه بررسی انجام شده از مجموع ۵۴۰ شکایت، ۵۲۸ شکایت رسیدگی شده و ۱۲ شکایت در حال بررسی است.

او با اشاره به اهمیت پاسخگویی به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ اظهار کرد: وظیفه همه دستگاه­ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پاسخگویی به مشکلات مردم در اسرع وقت است.

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۹۵، به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.