مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامان پاکباز جوان هم استانی قهرمان مسابقات دو و میدانی نابینایان و کم بینایان کشور شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرمان حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام قهرمانی و مدال طلای سامان پاکباز در رقابت‌های قهرمانی دوو میدانی نابینایان و کم بینایان کشور خبر داد.

او گفت: مسابقات دوو میدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور به میزبانی استان هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد.

حاتمی با بیان اینکه این رقابت‌ها از ۲۵ تا ۲۹ آبان ماه برگزار شد افزود: تیم کهگیلویه و بویراحمد با ۴ ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرد.

او اضافه کرد: در این رقابت‌ها سامان پاکباز در کلاس B۱۲ و رشته پرتاب وزنه با پرتابی به طول ۱۶ متر و ۵۲ متر به مقام اول و مدال طلا دست یافت.

حاتمی ادامه داد: در کلاس B۱۳ ماده پرتاب نیزه هادی محمد حسینی دیگر ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در این رقابت‌ها نیز با پرتابی به طول ۳۷ متر و ۵۳ سانتیمتر موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره این رقابت‌ها شد.

عباسی رئیس هیات نابینایان و کم بینایان کهگیلویه وبویراحمد از حضور حمیدرضا پیاره ورزشکار جوان نابینا و کم بینای استان در رقابت‌های پارآسیایی بحرین خبر داد و افزود: این مسابقات ۷ آذرماه به میزبانی کشور بحرین برگزار و این ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در ماده پرتاب دیسک در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.