مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز گفت: بسیج در سالیان اخیر پرچمدار نهضت سواد رسانه‌ای در کشور بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محسن هاشمی مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز در آستانه سالروز تشکیل بسیج، در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های پایگاه‌های بسیج الگوی استانی با بیان اهمیت فضای مجازی، مجموعه بسیج را نخستین و بزرگترین مجموعه لبیک عملی به فرامین مقام معظم رهبری در ورود به این عرصه دانست.

او، مهمترین عرصه ورود مجموعه بسیج به فضای مجازی را در حوزه افزایش سطح سواد رسانه‌ای عموم مردم و بسیجیان خواند و افزود: استان فارس جایگاه نخست کشوری را در بین استان‌ها دارد که این افتخار به یمن وجود فعالان فضای مجازی در سطح رده‌های مختلف بسیج در این استان پهناور است.

هاشمی مجموعه تحت مدیریت خویش را یکی از رده‌های فعال و پویا در این زمینه دانست و بیان کرد: در سال ۱۳۹۹ به همت بسیجیان فعال مجازی این ناحیه، توانست رتبه نخست کشوری جشنواره تدریس مقابله با شایعات را نصیب خود کرده و همچنان در این عرصه مشغول به فعالیت جهادی در فضای مجازی جهت تنویر افکار عمومی، آموزش، تولید محتوا و انتشار باشد.

مسئول فضای مجازی ناحیه احمد بن موسی (ع) کمک به افزایش توانمندی گروه‌های هدف بسیج خصوصا دانش آموزی و خانواده‌های آنان را از اولویت‌های مهم حوزه کاری خویش خواند و گفت: هفته بسیج اوج افزایش حجم کمی و کیفی این ماموریت مهم در فضای مجازی است.

او در پایان گفت: این امر نه تنها در حوزه آموزش حضوری و مجازی بلکه بواسطه تولید محتوای آموزش الکترونیکی و ارائه رایگان آن در اختیار مربیان سواد رسانه‌ای و عموم مردم بر اساس سطح بندی سنی، تحصیلاتی و شغلی در هفته بسیج قابل اجراست.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار