علیزاده با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان برای دامغان اختصاص یافته است، گفت: ۶۰ درصد از این اعتبارات تحقق پیدا کرده و مدیران برای جذب مابقی اعتبارات اقدام کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر علیزاده نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه اعتبار عمرانی سال جاری دامغان رقمی معادل ۴۵ میلیارد تومان است، بیان کرد: تاکنون ۶۰ درصد اعتبارات عمرانی شهرستان در سال جاری تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه در کنار اختصاص اعتبار عمرانی دامغان همچنین ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز از منابع مختلف با هدف کمک به توسعه شهرستان جذب شد، افزود: تاکنون با ۹ عضو دولت و ۲۰ معاون وزیر برای کمک به تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی و رفع مشکلات ملاقات صورت گرفت و این ملاقات‌ها نتایج خوبی به همراه داشت.

عضو خانه ملت با بیان اینکه خدمت به مردم یک افتخار است افزود: یکی از پروژه‌های عمرانی شهرستان دامغان تأمین آب شرب روستا‌های منطقه کوه زر در جنوب شهرستان بوده که برای اجرای این پروژه ۶۴ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی تأمین و هزینه می‌شود.

علیزاده ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام، اظهار داشت: بسیج قدرت ایمان مستضعفین را به رخ مستکبران کشاند لذا باید گفت استفاده از ظرفیت‌های بسیج در تمامی حوزه‌ها یک ضرورت است و هیچ مشکلی نمی‌تواند بسیج و بسیجی‌ها را وادار به توقف کند.

وی گفت: امروز بسیج الگوی جهانیان است و فرهنگ دفاع مقدس حاصل اخلاص و ایثار بسیجی‌هایی بوده که بی هیچ چشم داشتی قدم در جبهه‌های جنگ گذاشته بودند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.