با اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان زاهدان، ۴ نفر، اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت به عنف تلفن همراه، هنگام سرقت به دام افتادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه از شهروندان زاهدانی با شیوه و شگرد‌هایی مشابه در محلات حاشه‌ای آن شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با جمع آوری سرنخ‌های موجود، مشخصاتی کلی از سارقان بدست آمد و مشخص شد اعضای این باند سرقت در تمامی سرقت‌های خود از یک دستگاه خودروی پراید استفاده می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: به منظور دستگیری سارقان و پیشگیری از سرقت‌های مشابه واحد‌های گشتی هدفمندی در سطح شهر زاهدان راه اندازی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت:تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه شب قبل، یکی از واحد‌های گشت انتظامی یگان امداد در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر زاهدان خودروی سارقان را در حالی که ۴ سرنشین آن در حال زورگیری و سرقت به عنف تلفن همراه یک شهروند بودند دستگیر کردند.

سرهنگ سعادتی در ادامه گفت: این ۴ سارق که چیزی برای کتمان نداشتند، پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به انتقال متهمان به پلیس آگاهی برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی از تردد در در نقاط خلوت و حاشیه‌ای شهر به خصوص در ساعت پایانی شب خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار