نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: متاسفانه سرانه مطالعه در جامعه کاهش یافته و باید همه دست به دست هم دهیم و برای افزایش میزان کتابخوانی در جامعه تلاش کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان،  حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در نشست بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی که در محل تالار اشراق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد گفت: کتاب گنجینه ارزشمند و میراث گران‌بهایی است که نویسندگان متعهد ما با سلاح قلم آن را ایجاد کرده‌اند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به لزوم تقدیر از تلاش‌های نویسندگان برای رشد علمی و ارتقاء فرهنگی جامعه، افزود: متاسفانه سرانه مطالعه در جامعه کاهش یافته و باید همه دست به دست هم دهیم و برای افزایش میزان کتابخوانی در جامعه تلاش کنیم.

محامی بیان داشت: با وجود فضای مجازی و افزایش سرعت دسترسی به اطلاعات، بسیاری از افراد حوصله کتاب را نداشته و فرهنگ کتاب‌خوانی نیز تغییر کرده و نسبت به گذشته بسیار کمرنگ شده است.

 در پایان این نشست از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب "تن‌ها گریه کن" و تعدادی از کتاب‌های نگارش شده توسط نویسندگان استان رونمایی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار