نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان باید بدون توجه به فشار‌های غیرمنطقی برخی، مدیران این مجموعه را بر اساس شایسته سالاری انتخاب کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مهرداد ویسکرمی،نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر تمامی شهرستان‌های استان مجهز به دستگاه سی تی اسکن هستند و مدیران باید تمام تلاش خود را برای توسعه بیش از پیش لرستان بکار گیرند.

وی افزود: مجمع نمایندگان لرستان از محمدرضا نیکبخت رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی این استان رضایت کامل دارد، اما وزارتخانه تصمیم به تغییر نیرو داد که امیدواریم سرپرست جدید این دانشگاه، مدیران را با شایسته سالاری انتخاب کند.

وی با تاکید بر اینکه معاون دانشگاه علوم پزشکی نباید مطب شخصی داشته باشد ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی نباید بر اساس رابطه مدیریت شود و استخدام‌های آن نیز باید بر اساس آزمون و عدالت باشد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم لرستان تحمل بی‌عدالتی در استخدام‌های دولتی را ندارند بنابراین هرگونه تخلف در استخدام‌ها به نهاد‌های نظارتی و امنیتی اطلاع داده و با تخلفات برخورد جدی می‌شود.

در این آیین بهرام دلفان به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.