استاندار آذربایجان شرقی در نشستی با هنرمندان با مشکلات و مطالبات آنان آشنا شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،برگزاری نشست‌های فصلی با هنرمندان، حمایت‌های مادی و معنوی، ایجادبستر مناسب برای فعالیت هنرمندان بویژه در عرصه تئاتر و موسیقی و اختصاص فضایی مناسب برای اجرا، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در شأن تبریز و آذربایجان و حضور هنرمندان در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان از جمله خواسته‌ها و مشکلات هنرمندان حاضر در نشست بود.

ناظمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  گفت:هنرمند هر چند نگاه آرمانی به آینده دارد، ولی این آرمان گرایی اگر با واقعیت‌های روز منطبق نباشد نتیجه ارزشمندی نخواهیم گرفت.

او افزود: مدیران حوزه اجرا وظیفه دارند شنوای این ایده‌ها باشند، زیرا اصحاب فرهنگ و هنر برای تعالی جامعه توقعات درستی دارند.

خرم استاندارآذربایجان شرقی نیز با شیدن مطالبات و مشکلات هنرمندان پیشنهادات خود را ارائه کرد.

تدوین وطراحی نقشه جامع فرهنگی هنری تبریز تا یکی دو سال آینده،شناسایی نیاز‌های نیاز‌های فرهنگی تبریز و آذربایجان شرقی توسط دستگاه‌های فرهنگی و هنری، راه اندازی صندوق ذخیره هنری برای کمک به طرح‌های هنری در استان، توسعه بازار‌های داخلی و بین المللی هنری برای کمک به اقتصاد هنرمندان، افزایش حوزه‌های هنری در بخش‌های مختلف و توجه و بازدید از کارگاه‌های هنر و هنرمندانی که آثاری خلق کرده اند از جمله پیشنهادات آقای عابدین خرم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.