محمدنژاد گفت: از سایر ارگان‌ها و آحاد عموم جامعه درخواست می‌کنیم تا با نیروی انتظامی در جهت برقراری امنیت و آرامش، همکاری لازم را داشته باشند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، کیانوش محمدنژاد فرماندار دره شهر در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر، گفت: امنیت جامعه مرهون هوشیاری و توانمندی سبزپوشان نیروی انتظامی است که همیشه باید قدردان این زحمات باشیم.

او با قدردانی از زحمات کارکنان انتظامی شهرستان، بیان کرد: از سایر ارگان‌ها و آحاد عموم جامعه درخواست می‌کنیم تا با نیروی انتظامی در جهت برقراری امنیت و آرامش، همکاری لازم را داشته باشند.  

سرهنگ کرم حسنی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر نیز در این دیدار، گفت: برخورد قاطعانه با افرادی که با رفتار‌های غیرقانونی، ناهنجار و پرخطر، نظم و امنیت عمومی شهر را مختل می‌کنند، وظیفه ذاتی پلیس است.

او ادامه داد: ما به عنوان ناظم اجتماع با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی برابر مقررات با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به مخاطره بیاندازند، برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با تشکر از حمایت‌های فرماندار شهرستان، مطرح کرد: حمایت مردم و مسئولان از نیروی انتظامی، باعث دلگرمی کارکنان بوده و وظیفه ما را بیشتر خواهد کرد و پلیس شهرستان برای حفظ آرامش و امنیت شهروندان دره شهری از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.