دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان از اجرای طرح سالم‌سازی فضای پارک‌های شهر گرگان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمود اسپانلو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از اجرای طرح سالم‌سازی فضای پارک‌های شهر گرگان  خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، افراد مخل نظم و آرامش عمومی و خرده‌فروشان مواد مخدر که در محیط پارک‌های سطح شهر گرگان به‌ویژه شب‌ها پاتوق می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: در این طرح، حضور محسوس و نامحسوس پلیس در فضای پارک‌ها به‌ویژه هنگام شب بیشتر می‌شود تا خانواده‌ها در فضای امن و سالم، گشت و گذار کنند.

اسپانلو با تاکید بر رصد فضای مجازی گفت: با کسانی که با انتشار و پخش تصاویر در فضای مجازی برای یکدیگر شاخ و شانه می‌کشند و مردم را به وحشت می‌اندازند، برخورد خواهد شد.

او با بیان اینکه امنیت مردم شوخی‌بردار نیست، افزود: دادستانی قاطعانه پشتیبان نیروی انتظامی است و در دادسرای مرکز استان گلستان نیز یک شعبه ویژه پرونده‌های مربوط به مجرمان حرفه‌ای و خطرناک را رسیدگی می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از مردم دعوت کرد تا با پلیس و دستگاه قضایی برای بالابردن امنیت همکاری کنند.

هفته پیش اسپانلو در بازدید شبانه از پارک‌های شهر گرگان، ضمن بررسی وضعیت امنیت این پارک‌ها، دستور اجرای طرح‌های ضربتی برای امن و سالم‌سازی فضای پارک‌ها برای خانواده‌ها را صادر کرده بود.

 

انتهای پیام/فا/ق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.