در مراسمی از کتاب سه تار دلش، خاطرات مادر شهیدان میرکریمی در سمنان رونمایی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محور این کتاب خاطرات مادر از فرزندانش سید محمود، سید علی اصغر و سید محسن میرکریمی است که در دوران دفاع مقدس به فاصله کوتاهی به شهادت رسیدند.

به گفته فرزانه نعیمی نویسنده کتاب سه تار دلش، این کتاب مجموعه خاطرات مادر و همرزمان شهیدان میرکریمی درباره سیره زندگی این شهداست.

در این مراسم ضمن قدردانی از جمعی از خانواده‌های معظم شهدای استان سمنان، ارتباط مستقیم با مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب " تنها گریه کن " نیز برقرار و از پوستر فراخوان نهمین دوره لشکر فرشتگان (خاطرات روز‌های کرونایی بانوان) رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این مراسم مادران شهیدان را بهترین الگو برای دختران و بانوان ایران اسلامی معرفی کرد و گفت: مادران شهید چراغ راه مناسب برای بانوان و دختران جوان و نوجوان ایران اسلامی هستند تا به عنوان الگوی آن‌ها در تربیت فرزندان شایسته مورد توجه قرار گیرد.

فرشید فلاح با تجلیل از مادر شهیدان میرکریمی و نویسنده کتاب "سه تار دلش" همزمانی رونمایی از این کتاب و رونمایی از تفریظ آیت الله العظمی خامنه‌ای بر کتاب "تن‌ها گریه کن" را امری مهم در هفته بسیج و کتاب دانست و افزود : مادران شهدا شایسته‌ترین افراد برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.