دادستان عمومی و انقلاب شهریار از انهدام ۱۷ باند توزیع مواد مخدر در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی ورسانه دادگستری تهران حمید عسگری‌پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار از انهدام ۱۷ باند توزیع مواد مخدر در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و بیان کرد: در اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرایم و در جهت مبارزه با مواد مخدر و با همکاری نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های ذیربط، در شش ماهه اول سال جاری موفق به کشف بیش از شش تن مواد مخدر و بازداشت ۱۳۹۶ نفر از سوداگران مرگ شدیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار در ادامه با تاکید بر عزم راسخ دادستانی در برخورد جدی و بدون اغماض با تولید و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، از دیگر اقدامات صورت گرفته در این خصوص، به توقیف تعداد ۶۰ دستگاه وسیله نقلیه و انهدام هفت کارگاه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با جرایم سایبری گفت: در پرونده‌های فیشینگ و باند‌های قمار و شرط‌بندی، تبلیغ و ترویج شرارت، فروش اجناس ممنوعه و قاچاق و جرایم علیه امنیت با رصد فضای مجازی موفق به شناسایی و دستگیری چندین نفر از عوامل اصلی شده‌ایم که در بستر اینترنت و شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام اقدام به فریب، سوءاستفاده و کلاهبرداری از مردم می‌کردند.

عسگری‌پور با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی از طریق سایت‌های اعلام نیازمندی با ۵۵ شاکی گفت: با ورود اینترنت به تمام زوایای زندگی امروزی و انجام بسیاری از معاملات در فضای سایبری از شهروندان انتظار هوشیاری و دقت در خصوص انجام امورات خود در محیط اینترنت را داریم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز بیان کرد: از سال ۱۳۹۹ تا پایان شش ماهه نخست سال جاری، مجموعا اقدامات مناسبی در زمینه کشف و مبارزه با افراد مستعد جرایم خشن صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار