بیش از ۲۴ هزار راننده ناوگان عمومی بین شهری مازندران کارت سلامت دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه کارت سلامت رانندگان توسط مراکز مجاز مورد تایید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صادر می‌شود، گفت: بیش از ۲۴ هزار راننده ناوگان عمومی بین شهری استان کارت سلامت دارند.

او افزود:۱۱ مرکز تخصصی طب کار در استان جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری در حال فعالیت است.

نصیری بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون را از جمله آزمایشات انجام شده در این مراکز برشمرد.

او با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان، گفت: اخذ کارت سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان پرتلاش در بخش حمل و نقل جاده‌ای است.

نصیری افزود: رانندگان سخت کوش ناوگان باری و مسافری استان برای اخذ کارت سلامت باید با در دست داشتن معرفی نامه از مراکز صدور کارت هوشمند به مراکز طب کار سلامت شغلی رانندگان مراجعه کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:۲۴ هزار و ۳۳۹ راننده پرتلاش با بیش از۲۴ هزار و ۱۸۹ ناوگان در بخش حمل ونقل کالا و مسافر در استان فعال هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.