برای اولین بار جشن تولد رضوی بچه‌های مسجد در کانون خدمت رضوی مسجد جوادالائمه شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم تولد رضوی، با هدف تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان فعال مسجدی و خانواده‌های آن‌ها برای حضور در مساجد و ایجاد انگیزه برای رابطه با مسجد برگزار شد.

سجاد مهدی زاده، مسئول کانون محله‌ای خدمت رضوی مسجد جوادالائمه کرمان گفت: در این جشن که به صورت ماهانه برگزار خواهد شد از خانم‌ها و آقایان متولد آن ماه نیز با اهدای هدیه تجلیل خواهند شد.

او افزود: تهیه کیک، ایجاد حلقه معرفتی و سخنرانی روحانی مسجد از جمله ویژه برنامه‌های این مراسم بود.

مهدی زاده اضافه کرد: الحمدلله در مسجد ما هم پایگاه، هم هیات، هم کانون خدمت رضوی فعال است که به لطف خدا همه این مراکز زیر نظر ستاد هماهنگی مسجد در حال فعالیت هستند.

مسئول دبیرخانه کانون خدمت رضوی مسجد جوادالائمه کرمان، بیان داشت: تاریخ تولد بچه‌های مسجد را جایی یادداشت می‌کنیم و موعد هر کدام که برسد به همراه هیات امنا با خرید یک کیک تولد برایش جشن می‌گیریم.

مهدی زاده بیان کرد: با این کار، خانواده‌هایی که مسجدی نیستند هم محبت و هم اعتماد به مسجد در دلشان شکل می‌گیرد و دیگر مانع حضور فرزندشان در برنامه‌های مسجد نمی‌شوند.

حجت الاسلام عبدالمهدی خالقی، امام جماعت مسجد در پایان این مراسم مهمترین وظیفه کانون‌های خدمت رضوی را زیر و رو کردن زندگی انسان‌ها یعنی تغییر سبک زندگی مردم به زندگی رضوی دانست که این تغییر سبک زندگی نیازمند این است که با مردم زندگی کنیم و پای درد دلشان باشیم.

از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم، شعرخوانی در مدح امام رضا علیه السلام، قرائت صلوات خاصه و توزیع جوایز و بسته‌های تبرکی بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار