مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از بازگشایی مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول استان از فردا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول بر مبنای مصوبه ستاد ملی کرونا، گفت: مدارس متوسطه دوم از ۱۵ آبان بازگشایی شده بود و با بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول، از فردا (اول آذر) درب کلیه مدارس استان به روی دانش‌آموزان باز است.

یزدان پناه با اشاره به حضور معلمان و کادر مدرسه در مدارس، افزود: تصمیم گیری در مورد نحوه حضور دانش آموزان در مدارس با شورای مدرسه متشکل از نماینده اولیا، معلم و مدیر مدرسه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یادآور شد: باوجود اینکه اعتقاد داریم مدارس باید به سمت حضوری شدن بروند، اما سلامت دانش آموزان اولویت اول آموزش و پرورش است.

یزدان‌پناه با اشاره به آمادگی مدارس استان برای ورود دانش آموزان، ادامه داد: هیچ مشکلی برای حضوری کردن آموزش‌ها در مدارس استان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی نداریم.

او در ادامه اشاره‌ای هم به میزان استقبال دانش‌آموزان از حضور در مدارس در استان کرمانشاه داشت و گفت: در مناطق روستایی و عشایری تقریبا تمامی دانش آموزان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس حضور پیدا کرده اند که امیدواریم در مدارس شهری نیز شاهد استقبال دانش‌آموزان از آموزش حضوری باشیم.


انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.