معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تفکیک خدمات تخصصی پزشکی در بیمارستان‌های سقز در راستای ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات پزشکی در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  دکتر صدیق جدیدالاسلامی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: در راستای پیشبرد سیاست‌های خدمت رسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز و به منظور ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات پزشکی در سطح شهرستان، در گامی مهم پروژه تفکیک خدمات تخصصی پزشکی در بیمارستان‌های این شهر کلید خورد.

او افزود: در اجرای این طرح از تاریخ اول آذر ماه ۱۴۰۰ خدمات پزشکی به عموم شهروندان شهرستان سقز بر اساس بخش‌های تخصصی در یکی از ۲ بیمارستان موجود در سطح شهر به مراجعین ارائه می‌شود.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: بر این اساس بیمارستان امام خمینی (ره) دارای بخش‌های CCU، ICU، ENT (گوش و حلق و بینی)، چشم پزشکی، دیالیز، روانپزشکی، داخلی، آزمایشگاه، سی تی اسکن و MRI بوده و آماده ارائه خدمات درمانی و تشخیصی به همشهریان ارجمند است.

دکتر جدیدالاسلامی گفت: علاوه بر این، بیمارستان شفا نیز در بخش‌های نورولوژی، زنان و زایمان، ارتوپدی، جراحی، کودکان، جراحی مغز و اعصاب، آزمایشگاه، سی تی اسکن، NICU و ICU آماده پذیرش بیماران عزیز و عموم شهروندان گرامی است. وی یادآور شد: با این اقدام شهر سقز عملاً دارای سه بیمارستان مستقل جهت ارائه خدمات درمانی به شهروندان سقزی است.

این امر سبب تسهیل راه اندازی دانشکده پرستاری در سقز و امکان ادامه تحصیل دانشجویان بومی و غیر بومی در این شهر خواهد شد که از جمله مطالبات دیرینه و به حق مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.