سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پیامی آسمانی شدن معلم فداکار کلاتی را تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پیامی آسمانی شدن محمد روانان دانشجو معلم فداکار کلاتی را تسلیت گفت.

در پیام کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش آمده است: فداکاری معلمان شریف و مشق ایثارگرانه آن‌ها فقط در دوران دفاع مقدس نبود.  آن روز‌ها ایثارگرانه از آب می‌گذشتند تا تشنه لب جان دهند، اما نمی‌توانستند.

نماد دهه هشتادی‌های ایثارگر *شهید علی لَندی* دانش آموز ١۵ساله از ایذه خوزستان بود و امروز *محمد روانان*، از روستای سررود، بخش زاوین، شهر کلات نادری از استان خراسان رضوی، دانشجو معلم فقیدی که از مرکز دانشور نیشابور است و مادر و مادربزرگش را از آتش نجات داد و خود در پشت درب‌های بسته اسیر شعله‌های آتش ماند و آسمانی شد.

آنان می‌توانستند بی تفاوت باشند و بمانند، اما مانند شهدا رفتند تا جاودانه بمانند.

ضایعه دردناک، اما غرورانگیز و آسمانی شدن دانشجو معلم جوان *محمد روانان* را به خانواده داغدیده آن مرحوم و همکاران محترم استان خراسان رضوی تسلیت عرض می‌نمایم و شکیبایی و سلامتی را از درگاه خداوند سبحان برایشان مسئلت دارم. امیدوارم به برکت شجاعت و فداکاری اش علو درجات و همنشینی با شهدا و اولیا نصیبش باشد.

محمد روانان دانشجو معلم رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برای نجات دو تن از اعضای خانواده خود با ایثار و از خودگذشتگی مادر و مادر بزرگ خود را از تلاطم آتش نجات و متاسفانه خود با گرفتار شدن در آتش جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

انتای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
چقدر درد آور .....خداوند رحمتش کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
روحش شاد
آخرین اخبار