سرپرست تیم ملی فوتبال درباره وضعیت البسه و پاداش ملی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال درباره وضعیت پاداش‌ها گفت: فدراسیون فوتبال در تلاش است به سرعت به تعهد‌های خود در قبال بازیکنان عمل کند. البته این را هم باید بگویم که بازیکنان سرباز تیم ملی هستند و اعتراض آن‌ها بیشتر به خاطر توجه بیشتر مدیران به تیم ملی بود. در غیر این صورت آن‌ها برای پاداش بازی نمی‌کنند و هدف آن‌ها شاد کردن دل مردم است.

خورشیدی درباره موضوعات مختلف و چمدان‌های تیم ملی فوتبال بیان کرد: اتهام‌های واهی و به نیت برهم زدن جو تیم ملی مطرح و همیشه هم ۴۸ ساعت قبل از بازی در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر می‌شوند . ما هر سفری که می‌رویم ۱۴۵ ساک به همراه خود می‌بریم.

کلینیک فیزیوتراپی را در سفر تیم ملی فوتبال همراهمان می بریم

او افزود: کره جنوبی در سفر به تهران ۱۷۳ ساک داشت. آیا باید بگوییم آن‌ها فلان چیز را به همراه خود به تهران آورده اند؟! این‌ مسخره است. شما اگر در اردوی تیم ملی حاضر شوید، متوجه می‌شوید ما همراه خود به کشور‌ها یک کلینیک فیزیوتراپی را حمل می‌کنیم.

نیت برخی از افراد فقط ضربه زدن به تیم ملی فوتبال است 

خورشیدی گفت: برای هر بازی سه دست لباس با خود می‌بریم. ۲ بازی می‌شود ۶ دست لباس؛ چرا که ملی پوشان در نیمه اول یک دست لباس می‌پوشند و در نیمه دوم یک دست دیگر و ممکن است در نیمه دوم لباس پاره شود. کلی لباس و کاور برای تمرین و همچنین در خیلی از سفر‌ها با خود آذوقه می‌بریم. نیت این آدم‌ها از طرح چنین مسائلی فقط و فقط ضربه زدن به تیم ملی است.

او ادامه داد: این‌ها به دور از انصاف است. ما پیش از سفر به لبنان به بحرین هم رفته بودیم. آیا در آن جا چنین موضوعاتی مطرح شده بودند؟ این‌ها مطرح می‌شوند تا به تیم ملی آسیب برسد. خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی به این موضوع توجه نکردند و در این اردو در هر ۲ بازی برنده شدیم.

۱۸۰ دست لباس در یک چمدان جا نمی شود 

مدیر تیم ملی  فوتبال گفت: می‌توانید اکنون در فضای مجازی و در تصاویر ثبت شده، کاروان دیگر تیم‌های ملی را مشاهده کنید و متوجه شوید تیمی چون کره جنوبی تعداد ساک‌ها و چمدان هایش بیشتر از تیم ملی فوتبال ایران بود؛ چون آن‌ها با ۱۷۳ چمدان وارد تهران شده بودند. ما در هر سفر ۱۸۰ دست لباس با خود همراه داریم. آیا این‌ها در یک چمدان جا می‌شدند؟

خورشیدی گفت: یکی از بازیکنان تیم ملی لبنان پس از سوت پایان بازی ابتدا دستش را روی گردن سردار آزمون گذاشت، اما بعد گردن سردار را چنگ انداخت و فحش داد که با ورود به موقع احسان حاج صفی موضوع ختم به خیر شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۰۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
باسلام واحترام ...یکی از وظایف سرپرست متعهد و دلسوز مصاحبه به موقع جهت روشن شدن اینگونه مسایل به وقت خودش است.
آخرین اخبار