مسئول نمایندگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان زرند از ایجاد ۱۴۶ فرصت شغلی در حوزه صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمد اسلامی،مسئول نمایندگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان زرند با اشاره به اینکه بیشترین میزان اشتغال در بخش صنایع‌دستی شهرستان زرند بوده است گفت: در سال‌های گذشته تعدادی کارگاه صنایع‌دستی در بخش مشاغل خانگی راه‌اندازی شد که به ایجاد شغل کمک زیادی کرد.»

مسئول نمایندگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان زرند با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب شد برگزاری تعدادی از جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها مرتبط با صنایع‌دستی شهرستان زرند لغو شود افزود: این اتفاق فرصت مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های صنایع‌دستی شهرستان زرند فراهم آورد.

او با تاکید براینکه پارسال رشته گیوه‌بافی شعبجره که در معرض فراموشی بود با همکاری هنرمندان و مربیان این رشته‌ها احیا شد بیان کرد: امسال نیز گلیم‌بافی این روستا بعد از گذشت سال‌ها جانی دوباره گرفت و به رشته‌های صنایع‌دستی این شهرستان افزوده شد.

اسلامی اظهار کرد: امیدوار هستیم با همکاری شرکت‌های صنعتی و مسئولان مرتبط بتوانیم زمینه اشتغال و حمایت هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.